XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Zeer goed gelukte eiwitpannenkoek.
Gemaakt van: Whey (nutella), ultra fine oats en halfvolle melk.

20130721_204946.jpg

Jaja ik kom al in actie ik wil dit jaar er 10x zo goed uzien dus ik moet er echt voor gaan, heb nu wel genoeg smoesjes bedacht , iedereen zegt het al 30 man die zeggen ga eten ! :s

haha ik wist het niet ik gooide op die weegschaal en er stond 40 gram dus ja toen dacht ik dan add ik ook nogff 40 gram griesmeel via mijn bakje leek er heel weinig in te zitten :p Ja daar heb je wel gelijk en en moet je nagaan havermout is per 100 gram 370 kcal en 60 gram carbs en griesmeel is per 100 gram 100 kcal en 10 gr carbs dus ik heb eigenlijk minder gegeten maar daar voor in de plaats heb ik eiwitpannekoek gegeten

Het is eindelijk gelukt die ei misde morgen weer maken ik vond ze heerlijk als tussendoor :D

lekker nep weer.. je neemt dus kant en klare griesmeelpap en niet zoals iedereen denkt griesmeel uit een pak. (griesmeel uit een pak zit om en nabij 360 kcal per 100 gram in...net zoveel ongeveer als havermout..... ) je wist dus gewoon dat het veel minder was...
dus normaal eet je 75 gr havermout en nu 40 gram.. want die pap stelt geen drol voor.. 40 gram is 2 happen..

sorry.. maar je blijft jezelf voor de gek houden..
I'm out!

Laatst bewerkt:
Nu wel een foto plaatsen hè! Wil wel even zien hoe awesome ze zijn geworden.
En niet meer vals spelen met de griesmeel

hey dames, laat die jongen eens met rust

Neeh? het is gewoon tarwe griesmeel? gewoon poeder die ik met melk erin gooi? geen kant en klare pap?

Hey LM hier is die dan eindelijk gelukt, alleen de eerste was beetje slecht maar die laatste 3 waren perfect gelukt volgensmij en jammer genoeg was die al bijna op voordat ik dacht een foto te maken

2013-07-21 13.19.30.jpg

ik ben trots op je! :D

Haha hij ziet er niet verkeerd uit toch haha , alleen die eerste die je ziet vooraan de bord die was niet supergoed gelukt te dun en te harde vuur :s

Ja dat zeker alleen mijn eerste keer haha oow nee 2e keer eerste keer werd mn pannekoek pap -.-

Alleen ik denk dat ik er teveel zoetstof in had gegooid want hij smaakte een beetje te zoetig morgen ga ik het even proberen met honing ofzo :D

Terug
Naar boven