XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
180 gram kip
250 gram groente mix
salade met dopertjes , komkommer,sla,tomaat
beetje ketchup
halve paprika gebarbicued

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 16:12 ----------

180 gram kip
250 gram groente mix
salade met dopertjes , komkommer,sla,tomaat
beetje ketchup
halve paprika gebarbicued

Je ijs ook, want kocht die ook keer voor carb load. Bleek meer vet in te zetten dan carbs helaas. Just to be aware.

Ik heb het gechecked, dat ijstraktatie-dingetje bevat 32 gr. K, 3 gr E en 8 gr V. Lijkt me prima. IJs is in principe water met suiker en wat room. Misschien had jij echt roomijs ofzo? Sowieso check ik alles wel even voordat ik het naar binnen werk, ik wil wel weten wat ik in m'n hoofd stop :)

Hoe heb je je depletion aangepakt en hoe lang heb je gedeplete?

Dinsdag was de eerste no-carb dag, 's avonds benen getrained. De twee dagen daarna niet getrained en no-carb gegeten. M'n lichaam moest daar wel duidelijk aan wennen. M'n benen voelden bijvoorbeeld extreem moe aan bij het fietsen, het voelde anders dan spierpijn. Alsof ze echt "gedeplete" waren :) Gewichtsafname ging erg hard. In drie dagen tijd 1,1 kilo eraf. Waarschijnlijk vocht en misschien eten uit het systeem. Gisteren (dag 4) weer krachttraining gedaan (rug, handstand) en daarna backload. Vanochtend was ik weer 0,7 kilo zwaarder, dus dat lijkt wel te kloppen.

Omdat ik volgende week op vakantie ga en ik het vast wilde proberen, was er geen tijd voor 10 dagen depletion, vandaar dat het er 3 zijn geworden. Na terugkomst kan ik natuurlijk alsnog voor de 10 dagen gaan.
De echte resultaten laten natuurlijk nog wat langer op zich wachten maar ik ben eigenlijk nog niemand tegengekomen die slechte ervaringen had met CBL (of low-carb in het algemeen).

Laatst bewerkt:
1Ggqvr4.jpg

Gisteren voor het eerst een Carb Backload gedaan. Leuk om even all-out te gaan. Niet alles ging op hoor, maar was wel een vreetfest :) (kleine 2900 cals).
Dat is wel wat meer dan 2900kcal hoor :roflol:

Gisterenavond ook lekker gegeten.

image.jpg

200 gr Tournedos met romige pasta en asperges mmmmmm

uploadfromtaptalk1374398865230.jpg

Salade avocado en kip :thumbs:

uploadfromtaptalk1374403123882.jpg

Magere kwark met blauwe besjes, heeft samen even in de vriezer gestaan (net geen ijs). Had ik zin in

Lunch: 230g zilvervliesrijst, 200g italiaanse roerbakgroente en tartaar.
Tussendoor: Volkoren crackers met amandelen en aardbeitjes.

IMG_20130721_140538.jpg

20130721_124444.jpg

Lekker lunch op het strand!

image.jpg

Voorbereiding op de middag dienst

559108_10151681546525939_1042139986_n.jpg

lunch voor komende week
gegrilde kip, couscous, groenten met munt en koriander
13yjce1.jpg

Italiaanse broodsalade met gegrilde ribkarbo, jummie!

uploadfromtaptalk1374428985476.jpg

uploadfromtaptalk1374428992006.jpg

hmmm.. panzanella.. lekker! :)

40 gram havermout met 40 gram griesmeel

Terug
Naar boven