- Waardering
- 6.246
- Lengte
- 1m65
- Vetpercentage
- 29%
Woon je ook in het oosten? Nagelholt is toch een beetje een streekproduct ?Rijsttafel nagelhout ei x2
Toetje half bekertje stracciatella
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woon je ook in het oosten? Nagelholt is toch een beetje een streekproduct ?Rijsttafel nagelhout ei x2
Toetje half bekertje stracciatella
![]()
Geen idee koop dat eigenlijk nooit.Woon je ook in het oosten? Nagelholt is toch een beetje een streekproduct ?
Cheatmeal ongepland maar wel lekker. Had vannacht ruk geslapen ( max 2 uur) door het nieuws van mijn oom die aan corona gaat overlijden vandaag of morgen, dus had manlief choco banaan avocado prakje met amandelen voor me gemaakt in het kader van chocola helpt. Heel lief maar het bevat 958 !! calorieën ( ook 34 gr eiwit hoor) dus ik verdeel het maar over twee eetmomenten ivm cutpoging![]()
Dat is wel echt heel klote nieuws :/Cheatmeal ongepland maar wel lekker. Had vannacht ruk geslapen ( max 2 uur) door het nieuws van mijn oom die aan corona gaat overlijden vandaag of morgen, dus had manlief choco banaan avocado prakje met amandelen voor me gemaakt in het kader van chocola helpt. Heel lief maar het bevat 958 !! calorieën ( ook 34 gr eiwit hoor) dus ik verdeel het maar over twee eetmomenten ivm cutpoging![]()
Cheatmeal ongepland maar wel lekker. Had vannacht ruk geslapen ( max 2 uur) door het nieuws van mijn oom die aan corona gaat overlijden vandaag of morgen, dus had manlief choco banaan avocado prakje met amandelen voor me gemaakt in het kader van chocola helpt. Heel lief maar het bevat 958 !! calorieën ( ook 34 gr eiwit hoor) dus ik verdeel het maar over twee eetmomenten ivm cutpoging![]()
Veel sterkte!Cheatmeal ongepland maar wel lekker. Had vannacht ruk geslapen ( max 2 uur) door het nieuws van mijn oom die aan corona gaat overlijden vandaag of morgen, dus had manlief choco banaan avocado prakje met amandelen voor me gemaakt in het kader van chocola helpt. Heel lief maar het bevat 958 !! calorieën ( ook 34 gr eiwit hoor) dus ik verdeel het maar over twee eetmomenten ivm cutpoging![]()
Schoon popcorn uur !
Je eet wel graag een sausje zeker?

Aardappelen in jus ipv jus op aardappelen

Ben bang van niet...

Ben bang van niet...
Vorige week onverwachts kies moeten laten trekken ... ontsteking in mijn kaak waar ik al 3 weken last van had.... nu nog steeds op vloeibaar ivm pijn...vanmorgen weer heen en moet nu elke dag uitspuiten tot de ontsteking weg gaat en hopelijk ook de pijn. Ik kan niets kauwen een leef op PCM en ibu.....![]()