Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Rijsttafel nagelhout ei x2
Toetje half bekertje stracciatella
20200408_231847.jpg
Woon je ook in het oosten? Nagelholt is toch een beetje een streekproduct ?

Cheatmeal ongepland maar wel lekker. Had vannacht ruk geslapen ( max 2 uur) door het nieuws van mijn oom die aan corona gaat overlijden vandaag of morgen, dus had manlief choco banaan avocado prakje met amandelen voor me gemaakt in het kader van chocola helpt. Heel lief maar het bevat 958 !! calorieën ( ook 34 gr eiwit hoor) dus ik verdeel het maar over twee eetmomenten ivm cutpoging
image.jpg

Laatst bewerkt:
Cheatmeal ongepland maar wel lekker. Had vannacht ruk geslapen ( max 2 uur) door het nieuws van mijn oom die aan corona gaat overlijden vandaag of morgen, dus had manlief choco banaan avocado prakje met amandelen voor me gemaakt in het kader van chocola helpt. Heel lief maar het bevat 958 !! calorieën ( ook 34 gr eiwit hoor) dus ik verdeel het maar over twee eetmomenten ivm cutpoging
image.jpg

Veel sterkte.

image.jpg
Dat is wel echt heel klote nieuws :/

Sterkte

image.jpg

sterkte....

image.jpg
Veel sterkte!

Lunch van gister en vandaag:
Zuurdesem brood
Avocado
Kalkoenfilet
Spiegelei
Tomaat
Rucola
Ketchup

Bijlagen

• 1F7C5732-EC0F-4071-BF87-F0E14B584958.jpeg
    1F7C5732-EC0F-4071-BF87-F0E14B584958.jpeg
    214,6 KB · Weergaven: 104
  • C17450ED-F361-4660-9F8E-4BA51A209D66.jpeg
    C17450ED-F361-4660-9F8E-4BA51A209D66.jpeg
    181,1 KB · Weergaven: 97
947E78BB-B232-4F08-8511-14F8F6481224.jpeg

@marina1975 jammer dat die stomme virus heerst, anders hadden we hier samen van genoten :eating:
Ben bang van niet... :(
Vorige week onverwachts kies moeten laten trekken ... ontsteking in mijn kaak waar ik al 3 weken last van had.... nu nog steeds op vloeibaar ivm pijn...vanmorgen weer heen en moet nu elke dag uitspuiten tot de ontsteking weg gaat en hopelijk ook de pijn. Ik kan niets kauwen een leef op PCM en ibu..... :sad:

Ben bang van niet... :(
Vorige week onverwachts kies moeten laten trekken ... ontsteking in mijn kaak waar ik al 3 weken last van had.... nu nog steeds op vloeibaar ivm pijn...vanmorgen weer heen en moet nu elke dag uitspuiten tot de ontsteking weg gaat en hopelijk ook de pijn. Ik kan niets kauwen een leef op PCM en ibu..... :sad:

beterschap :heart: :kiss:

Terug
Naar boven