Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Hij is redelijkj lekker hoor tatt :D

• Like
Waarderingen: LM
2hfuag0.jpg

Keto tussendoortje ;)

Tofu met madrassaus (uit een potje.. ik schaam me diep), basmatirijst, een eitje en spinazie

SAM_0880.jpg

Me avondeten van vandaag
70 gram rijst
150 gram kip
en 250 gram groentes :d
met salada niet op foto :S

2013-07-23 17.17.47.jpg

Bulk/cheatmeal? :roflol:

2013-07-23150917-kopie_zps0a5da2fa.jpg

Lijkt me dat een kapsalon maximaal 1500kcal's bevat, dus genoeg over voor een onbijtje + drinken als kapsalon avondeten is :)

Volgensmij was een kapsalon 900 kcal toch of heb ik het helemaal verkeerd?

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 21:39 ----------

Volgensmij was een kapsalon 900 kcal toch of heb ik het helemaal verkeerd? bestaat jou ontbijt uit 1500 kcal?

laat die '?' maar weg en zet er een '!' neer.
:o
Hoeft niet persee cheatmeal te zijn als die in tot de avond niks heeft gegeten:D dan pas thet in je macro's maar dat betwijfel ik :D
Lijkt me dat een kapsalon maximaal 1500kcal's bevat, dus genoeg over voor een onbijtje + drinken als kapsalon avondeten is :)
Volgensmij was een kapsalon 900 kcal toch of heb ik het helemaal verkeerd
Hmm, nou ja ik had aangegeven weinig kaas (zat er ook amper op) en geen zout over de frites, dus dat scheelt al een beetje. Ik houd rekening met 1200 kcal per stuk, qua voedingswaarde vreselijk aangezien je meteen op je max. vet intake zit :( In totaal zat ik op 3800 kcal gisteren, valt op zich nog mee dus. En als compensatie cardio toegevoegd na de KT van gisteren.

Maissalade:

2013-07-24+13.08.36.png

(en een shake)

Leuk topic! Echt iets voor mij. Aangezien mijn facebookgenoten af en toe knettergek worden 'van mij en al mn gezonde maaltijden(foto's)'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ontbijt: havermout (50gr) met 250ml water &100ml soja melk + 1 el lijnzaad + halve lepel kaneel + halve lepel geraspte kokos + el rozijnen + halve banaan + 5 aardbeien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Post workout/late lunch: Pannenkoek van 2 scoops banana whey + 2 el fine oats + 2 eieren + scheutje melk + scheutje water, als topping wat geraspte kokos, rauwe cacao poeder en wat streepjes pure chocopasta (meer voor de foto) ... Oja, en een kwakje kwark! Lekkere combi (in plaats van de slagroom ;) )

Terug
Naar boven