- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Litertje chocomel. Even in een glas gieten en klaar. Flink wat carbs en kcal.Hebben julie nog snelle handige avondmaaltijden waar ik niet voor hoef te koken met veel koolhydraten/calos?
Donuts + whey goat.Hebben julie nog snelle handige avondmaaltijden waar ik niet voor hoef te koken met veel koolhydraten/calos?
Wat is dat voor groente mix?
Wraps met kip (vleeswaren) en groenvoer oidHebben julie nog snelle handige avondmaaltijden waar ik niet voor hoef te koken met veel koolhydraten/calos?
Kip in de airfryer en een zak wokgroenten in de pan fl*kkeren. Broccoli erbij en klaar.Hebben julie nog snelle handige avondmaaltijden waar ik niet voor hoef te koken met veel koolhydraten/calos?
Veel koolhydraten?Kip in de airfryer en een zak wokgroenten in de pan fl*kkeren. Broccoli erbij en klaar.
duurde even voordat ik door had dat het geen vervallen groenten zijn maar je werkblad

Ik las het even verkeerd overkomt mij anders nooit excuses.
maar voor weinig was dit wel goed geweest 
Protein muffins, protein cookies, protein chocolate twisters, pancakes, door kwark of yoghurt, met melk en toppings (banaan, chocolade, cornflakes,...).Heeft iemand recepten waarbij ik whey kan gebruiken?
Heb nog 2 zakken staan, maar gebruik het nooit meer... Weggooien is zonde, dus wil het verwerken in voeding.
.Welke smaken?Heeft iemand recepten waarbij ik whey kan gebruiken?
Heb nog 2 zakken staan, maar gebruik het nooit meer... Weggooien is zonde, dus wil het verwerken in voeding.
Welke smaken?
Idd. Muffins, pannenkoeken, door zuivel, afhankelijk van smaak ken ik ook mensen die t op pindakaas op brood doen.
Mensen die haat voor groenten hebben...groenteshake met eiwit poeder.
Mensen met kwark en invriezen als ijsjes.
danoontje ! vroeger kreeg je er zelfs van die plastieken ijs stokjes bijWelke smaken?
Idd. Muffins, pannenkoeken, door zuivel, afhankelijk van smaak ken ik ook mensen die t op pindakaas op brood doen.
Mensen die haat voor groenten hebben...groenteshake met eiwit poeder.
Mensen met kwark en invriezen als ijsjes.
Kan je geniet door je fluf doen?
Kan je geniet door je fluf doen?
Stracciatella klinkt lekker. Afhankelijk van t merk kan dat wel erg zoet zijn. Welke heb je?
Misschien een keer bananenbrood maken die choco banaan erdoor doen?
In dit geval 695kg.

Fluff is lekker, maar zorgt ook voor een heerlijke dosis lucht in m’n maag... haha!
Ik ga wel even op Google speuren!
.