MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20200429_135326.jpg

Hebben julie nog snelle handige avondmaaltijden waar ik niet voor hoef te koken met veel koolhydraten/calos?
Wraps met kip (vleeswaren) en groenvoer oid

Blik bruine bonen (of wit of kidney oid)
Blik mais erdoor , wat tomaten in stukjes en gerookte kip of ander gaar vlees in stukjes.
Alles in een schaal en makkelijke salade. Wat sweet chilisaus of ketchup/curry erdoor

Ipv bonen kan je ook een restant gekookte rijst of pasta van de dag ervoor nemen.
Daarbij is bijvoorbeeld een sausje van frietsaus/yoghurt/kerrie poeder erdoor ook lekker en fris.

Die ovenschotel die ik noemde. Ook perfect in een wrap of pitta.

Er zijn zoveel niet kook opties...

Heeft iemand recepten waarbij ik whey kan gebruiken?

Heb nog 2 zakken staan, maar gebruik het nooit meer... Weggooien is zonde, dus wil het verwerken in voeding.

Heb nog 2 zakken staan, maar gebruik het nooit meer... Weggooien is zonde, dus wil het verwerken in voeding.
Protein muffins, protein cookies, protein chocolate twisters, pancakes, door kwark of yoghurt, met melk en toppings (banaan, chocolade, cornflakes,...).
Eindeloze opties, google is your friend :D.

Welke smaken?
Idd. Muffins, pannenkoeken, door zuivel, afhankelijk van smaak ken ik ook mensen die t op pindakaas op brood doen.

Mensen die haat voor groenten hebben...groenteshake met eiwit poeder.
Mensen met kwark en invriezen als ijsjes.

Welke smaken?
Idd. Muffins, pannenkoeken, door zuivel, afhankelijk van smaak ken ik ook mensen die t op pindakaas op brood doen.

Stracciatella en Choco Banaan!

Welke smaken?

danoontje ! vroeger kreeg je er zelfs van die plastieken ijs stokjes bij

Stracciatella en Choco Banaan!
Kan je geniet door je fluf doen?
Stracciatella klinkt lekker. Afhankelijk van t merk kan dat wel erg zoet zijn. Welke heb je?

Misschien een keer bananenbrood maken die choco banaan erdoor doen?

Kan je geniet door je fluf doen?
Stracciatella klinkt lekker. Afhankelijk van t merk kan dat wel erg zoet zijn. Welke heb je?

Misschien een keer bananenbrood maken die choco banaan erdoor doen?

Fluff is lekker, maar zorgt ook voor een heerlijke dosis lucht in m’n maag... haha!

Ik ga wel even op Google speuren!

Terug
Naar boven