Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check de voedingswaarde van die 20+ van de Appie. In principe heb je geen vlees meer nodig als je deze kaas royaal doseert.Ik ga eens langs de Jumbo. Blokken kaas zelf raspen is inderdaad een optie. Welke rasp gebruik jij hiervoor?

Smeerkaas zegt het al.. het is al vloeibaar. En als je het in de oven zet vormt het ook gewoon een mooi bruik korstje. Ziet er een beetje uit als bechamel uit de oven danHet dient echt als toplaag van de massouka, smeerkaas zal niet smelten neem ik aan?
Goede tip dit van de mozzarella en veel eiwit!

Klinkt winters
Smakelijk
Die van Musclemeat, maar dat ga je voor vanavond niet meer redden. Een goeie moussaka zou ik trouwens met een goeie kaas maken, dan maar iets minder (kaas) eten.Vanavond ga ik voor een "slanke" massouka. Heeft iemand suggesties voor een geraspte kaas, welke laag in calorieën is?
Huttenkase mengen met parmezaanse kaas.Vanavond ga ik voor een "slanke" massouka. Heeft iemand suggesties voor een geraspte kaas, welke laag in calorieën is?
Panga met kerrie marinade, aardappel met rozemarijn en wat geraspte kaas uit de oven, en wat random tomaat en komkommer met Aromat![]()
Nu vraag ik mij wel af van wat die kaas gemaakt is. Niets dierlijk, geen soja...De moussaka is goed gelukt!
Voor de kaas heb ik gebruik gemaakt van vegan kaas. Bevat 210 kcal per 100 gram en de smaak komt in de buurt van echte kaas!
![]()
![]()
Nu vraag ik mij wel af van wat die kaas gemaakt is. Niets dierlijk, geen soja...
waar-is-da-feesje?Muffins à 85kcal/stuk!
Helft kokos aardbei, helft pindakaas chocolade.
![]()
eet je die kokos?Ziet er super uit en 85 kcal , wow, das netjes. Kan zelfs tijdens de cut.Muffins à 85kcal/stuk!
Helft kokos aardbei (ja, er is al eentje in mijn maag verdwenen), helft pindakaas chocolade.
![]()

Jij kan er wel vijf per dag in de cutZiet er super uit en 85 kcal , wow, das netjes. Kan zelfs tijdens de cut.![]()
.