- Waardering
- 1.369
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Mss omdat het 1,5 worst is?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss omdat het 1,5 worst is?

Tja...worsten!! Je kan er een topic mee vullen

Meer dan een topic zelfs...
Heb het even moeten opzoeken... enkele jaren terug in Hongarije geweest maar niet gegeten. Dju zeg. ‘T ziet er wel goed uit !M'n eerste week terug in de sportschool vernaggelen met een lángos
![]()
Kippendij is wel beter ja. Tijdens de cut ga ik wel voor filet.Ik heb nog nooit iets besteld van Musclemeat, misschien in de toekomst als m'n vriezers weer wat leger zijn.
Die kip zal denk ik wel goed zijn, echter kwam ik er tot mijn teleurstelling achter dat het is ingevroren als 1 groot blok van 10kg. En na ontdooien is opnieuw invriezen niet mogelijk helaas. Mijn kip weeg ik nooit voor en na het bakken. Wel interessant om een keer te doen idd. Ik weet dat er in kipfilet veel wordt gekloot met water toevoegen en dacht dat dit in dijfilet een stuk minder was. Daarom koop ik nooit kipfilet. Kippendij ftw.
Ik haal uit 1killo kip 600gramIk heb nog nooit iets besteld van Musclemeat, misschien in de toekomst als m'n vriezers weer wat leger zijn.
Die kip zal denk ik wel goed zijn, echter kwam ik er tot mijn teleurstelling achter dat het is ingevroren als 1 groot blok van 10kg. En na ontdooien is opnieuw invriezen niet mogelijk helaas. Mijn kip weeg ik nooit voor en na het bakken. Wel interessant om een keer te doen idd. Ik weet dat er in kipfilet veel wordt gekloot met water toevoegen en dacht dat dit in dijfilet een stuk minder was. Daarom koop ik nooit kipfilet. Kippendij ftw.
Zelfs de kip van Lidl en AH haal je nog meer uit.
Haha best enkel kijken in de eerste 10 minuten na je maaltijd.Dit topic is echt zelfkastijding tijdens de cut. Zulke lekkere gerechten.
Is van de ah maat
Moet weer eens naar Hongarije op vakantie. Wat heb ik daar goed gegeten.M'n eerste week terug in de sportschool vernaggelen met een lángos
![]()

Wow. Nu koop ik trouwens kipfiletblokjes; zit volgens mij veel minder vocht in.
1ei
130gr volle platte kaas (kwark)
30gr pindakaas
15gr vanillewhey
25gr havermout
15gr chocolade
Edit:
600kcal
25,4gr kh
37,4gr vet
38,2gr eiwit
Ik vond het lekker... er mocht nog iets meer smaak inzitten. Heb het in een gewoon kommeke gedaan. Niets bijzonderZiet er goed uit! is het ook lekker?
En in wat voor bakje doe je het in de magnetron, En hoe lang?