AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

M'n eerste week terug in de sportschool vernaggelen met een lángos :D

DSC01011.jpg

Ik heb nog nooit iets besteld van Musclemeat, misschien in de toekomst als m'n vriezers weer wat leger zijn.
Die kip zal denk ik wel goed zijn, echter kwam ik er tot mijn teleurstelling achter dat het is ingevroren als 1 groot blok van 10kg. En na ontdooien is opnieuw invriezen niet mogelijk helaas. Mijn kip weeg ik nooit voor en na het bakken. Wel interessant om een keer te doen idd. Ik weet dat er in kipfilet veel wordt gekloot met water toevoegen en dacht dat dit in dijfilet een stuk minder was. Daarom koop ik nooit kipfilet. Kippendij ftw.
Kippendij is wel beter ja. Tijdens de cut ga ik wel voor filet.

Ik heb nog nooit iets besteld van Musclemeat, misschien in de toekomst als m'n vriezers weer wat leger zijn.
Die kip zal denk ik wel goed zijn, echter kwam ik er tot mijn teleurstelling achter dat het is ingevroren als 1 groot blok van 10kg. En na ontdooien is opnieuw invriezen niet mogelijk helaas. Mijn kip weeg ik nooit voor en na het bakken. Wel interessant om een keer te doen idd. Ik weet dat er in kipfilet veel wordt gekloot met water toevoegen en dacht dat dit in dijfilet een stuk minder was. Daarom koop ik nooit kipfilet. Kippendij ftw.
Ik haal uit 1killo kip 600gram

Ik haal het ook meestal bij de AH, 20-25 % "verlies" als ik het na het koken weeg. Dat doe ik dus niet meer haha. Waar ik me ook aan kan storen is de verschillende gewichten in de 1 kg verpakking. Heb tussen de 910 en 1020 gram gewogen (ex verpakking) Een keer boven de 1 kg de rest er gemiddeld 30 gram onder met dus een keer een uitschieter naar dik 900 gram.

Zelfs de kip van Lidl en AH haal je nog meer uit.
Wow. Nu koop ik trouwens kipfiletblokjes; zit volgens mij veel minder vocht in.

Gewoon 1 kg kipfilet hield in bij AH 770-780 gram over, maar dat is al 4 jaar geleden ofzo.

1ei
130gr volle platte kaas (kwark)
30gr pindakaas
15gr vanillewhey
25gr havermout
15gr chocolade

:cool:
Edit:
600kcal
25,4gr kh
37,4gr vet
38,2gr eiwit

Ziet er goed uit! is het ook lekker?

En in wat voor bakje doe je het in de magnetron, En hoe lang?

Nasi met veel groente weinig rijst, roerei apart want dat vind manlief lekkerder
image.jpg
image.jpg

Eigenlijk hoort er geen broccoli door maar het is een beetje restjes koken maaltijd. Koelkast opruiming

Terug
Naar boven