Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Bedankt voor de toelichting @Kathlinoo :wave2:

Ik snapte de link al niet tussen de salade en wat erna gebeurde. Die salade was hideous.

1590674507701.png

dAt heeft niEts tE maKen meT WhiTEkniGhteN, dat hEeft te MakeN mEt jouw oPmerkIng "IK ooK, maAr nIet voOR het EtEn". bOvenDien, je Grap iS niEt eens GraPPig. zOu dat IRL oOK geWooN toeGestAAn zijN of zOU je dAT Daar duRVen of eNKel omdAT het nU een "mEMe" is of op INTerneT is? dDnk dAAr eeNs DIeper oVer nA!

"Dat heeft niets te maken met deze meme, dat heeft te maken met jouw opmerking "Laten we het internet maar houden zoals het is, zonder al te veel grenzen". Bovendien, je grap gaat over verkrachting. Zou dat IRL ook gewoon toegestaan zijn of enkel omdat het nu een meme op internet is? Denk daar eens dieper over na."

ja het kostte veel tijd voor die kleine letters en hoofdletters. alles voor de miem

Wat post jij zojuist op het internet, jij klein mannetje? Ik laat je hierbij weten dat ik cum laude geslaagd ben aan de European Law School, en ben betrokken bij talloze Europese juridische kwesties, en heb meer dan 300 aangenomen wetten voorgesteld. Ik ben getraind in gorilla wetgeving en ben de topvertegenwoordiger binnen de hele Europese wetgevingsprocedure. Jij bent niets anders voor mij dan een doelwit. Ik kan je memes sneller verwijderd dan deze aarde ooit eerder heeft gezien, onthou deze fucking woorden. Jij denkt weg te kunnen komen met deze gecopyrighte shit te posten? Denk opnieuw, eikel. Terwijl ik dit typ heb ik contact met een topgeheime commissie van wetgevers over heel Europa en je IP wordt op dit moment getraceerd dus bereid je maar vast voor op de schijtstorm, kl***zak. De storm die het zielige ding dat jij het internet noemt gelijk doet verdwijnen. Je bent gefucking banned, jochie. Ik kan overal zijn, op elk moment, en ik kan je op meer dan 700 websites bannen, en dat is alleen met mijn automatische copyright detectie proces. Niet alleen ben ik intensief getraind in online copyright bescherming, maar ik heb ook toegang tot het hele arsenaal van het Europese Parlement en zal ik volledig gebruiken om jouw zielige content van het internet te wissen, jij stuk stront. Als je maar wist van voor onheilige retributie je door je eigen ‘grappige’ meme op jezelf hebt afgeroepen, had je misschien wel je mond gehouden. Maar je kon het niet, en deed het niet, en nu betaal je de prijs daarvoor, ongelooflijke idioot. Ik schijt zoveel justitiële gerechtigheid over jou dat je erin verdrinkt. Jij bent dood, jochie

Wow, dit vind ik toch wel erg ver gaan hoor Bert.
Natuurlijk lokt zo'n salade bepaalde reacties uit en natuurlijk moet je wel ergens tegen kunnen op het internet, maar dat ik vind ik geen vrijbrief om zomaar alles te kunnen roepen. Er lijkt tegenwoordig geen grens meer te zijn op internet en (fatsoens)normen en waarden lijken niet meer te bestaan. Reacties die IRL door bijna de gehele maatschappij worden afgekeurd, blijken op internet volkomen normaal te zijn. In feite maak jij met die opmerking een grapje, maar hé, het is maar internet hè en het was maar een comment/grapje, dus dan is het volkomen normaal. Als je er nuchter over nadenkt, is het eigenlijk best gestoord om zoiets te posten!
Ik wilde je gewoon even je ratten en kippen zien, en je nieuwe huis. :dunno:

Terug
Naar boven