XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Mensen

Wie weet waar ik kcal arme ijs kan vinden? Winkel? Merk?

ik merk dat ik af en toe wel zin in een bolletje ijs heb maar als ik de kcals dan zie :(
Ik vind die van Oppo wel lekker, verkopen ze in de AH :).

1590660018365.png

Thanks mensen :o

Edit.

Laatst bewerkt:
thanks. Zelf maken? Heb je een receptje?
Wij hebben thuis van die calippo achtige ijsvormpjes, die kun je vullen met van alles. Als je waterijsje wilt kun je met appelsap en gepureerd fruit en of slimpie een heel eind komen. Wil je meer richting roomijs dan
image.jpg
zou ik yoghurt doen ( pureren met diepvriesfruit.

Wij hebben thuis van die calippo achtige ijsvormpjes, die kun je vullen met van alles. Als je waterijsje wilt kun je met appelsap en gepureerd fruit en of slimpie een heel eind komen. Wil je meer richting roomijs dan
image.jpg

Gebruik je dit voorwerp ook wel eens voor andere doeleinden?

Hmmmmm ja lekker. :D Alleen de kip kan ik niet eten want ik eet geen vlees. Maar de rest vind ik wel allemaal heel lekker.
Zure uitjes heb ik trouwens nog nooit geprobeerd volgens mij.
Waarom geen vlees?
Wees inventief
Vis/vega/tofu/tahoe/eieren/bonen zoal wit zwart kikkererwt linzen etc. Er zijn zat opties.

image.jpg

dankje;)

Waarom geen vlees?
Wees inventief
Vis/vega/tofu/tahoe/eieren/bonen zoal wit zwart kikkererwt linzen etc. Er zijn zat opties.

Ik ben vegetariër. Maar ik eet wel gewoon tufo eieren bonen en kikkererwten linzen noem maar op. Er zijn nog steeds zat opties voor mij. :D
Tuurlijk zou het beter zijn om ook vlees en vis te eten maar dat wil ik echt niet. Dus ja...ik moet maar gewoon roeien met de riemen die ik heb.

Ik ben vegetariër. Maar ik eet wel gewoon tufo eieren bonen en kikkererwten linzen noem maar op. Er zijn nog steeds zat opties voor mij. :D
Tuurlijk zou het beter zijn om ook vlees en vis te eten maar dat wil ik echt niet. Dus ja...ik moet maar gewoon roeien met de riemen die ik heb.
Vlees en vis is echt niet perse beter.
Het is gewoon anders. ;)

Eet je ook @Kaassaus?

Terug
Naar boven