MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik had niet opgelet toen ik het kocht. Het was geen sla. Het was andijvie. :emo: En andijvie smaakt anders dan sla. Dus het was f*cking bitter.
Dus uhm....niet echt lekker te noemen. Maar he....teminste waren de kikkererwten wel lekker. De rest heb ik door de plee gespoeld.
Volgende keer moet ik beter opletten dat ik daadwerkelijk sla koop.
Oh en ik had teveel dressing gebruikt. Ook niet lekker.
Ik geloof dat Kaassaus weer terug is :haha:

Waarom denkt iedereen dat ik die gast ben? Ik heb al een tijdje zijn posts bestudeerd en de manier hoe hij hier converseert lijkt totaal niet op die van mij.

Wel mooie pf, is dit van jezelf en daadwerkelijk op ware grootte?? Niceeew

@Onit, doe er nog 5 ml olijfolie overheen na het koken. Airfreyer in met wat kruiden, dat is echt super lekker man.

• Like
Waarderingen: Onit
@Onit, doe er nog 5 ml olijfolie overheen na het koken. Airfreyer in met wat kruiden, dat is echt super lekker man.

Heb nu pompoen uit de airfryer. En dat is goddelijk!

Voortaan aardappel op trainingsdagen en pompoen op rustdagen!

5A7EBBC2-EA6B-48CC-90C7-3E0D25CD77AF.jpeg

Heb nu pompoen uit de airfryer. En dat is goddelijk!

Voortaan aardappel op trainingsdagen en pompoen op rustdagen!

5A7EBBC2-EA6B-48CC-90C7-3E0D25CD77AF.jpeg
Lekker inderdaad! Ik rooster pompoen al jaren in de oven, één van mijn favorieten geworden. Bij voorkeur die ronde oranje, biologische (Hokkaido) pompoen. Welke gebruikte jij?

Tipje: beetje notenpasta of 100% pindakaas gebruiken als dip voor de pompoen.

Lekker inderdaad! Ik rooster pompoen al jaren in de oven, één van mijn favorieten geworden. Bij voorkeur die ronde oranje, biologische (Hokkaido) pompoen. Welke gebruikte jij?

Tipje: beetje notenpasta of 100% pindakaas gebruiken als dip voor de pompoen.

Ik heb wel eens de pompoen blokjes van Muscle Meat gehad. Die waren prima!

Had nu zelf een fles pompoen in stukjes gesneden (met schil). Veel meer werk. Wel lekker!

Pompoen vult goed en de voedingswaarde zijn prima voor in de cut, verbaasde me daarover.

Avondeten: getomateerde risotto met kalkoenspekjes, champignons, parmezaan en veel verse rozemarijn.

IMG_20200605_213511.jpg

En nog een bosbessen vanille protein cake gebakken. 170kcal, 9gr eiwit voor 1/8 cake.

IMG_20200605_210303.jpg

Heeft iemand een tip om aardappels te meal preppen?

Als ik bijvoorbeeld voorgekookte aardappels uit de supermarkt koop, kan ik deze meteen consumeren (ook koud). Deze blijven qua structuur stevig en dat vult goed. Als ik zelf aardappels kook en vervolgens laat afkoelen, zijn deze aardappels daarna erg kruimig. Dat vult minder en vind ik tevens niet erg lekker smaken.
Ik doe zoete aardappelen in schijfjes snijden en gwn in de pan bakken. Is lekker en koud nog goed te freten.

• Like
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven