Burrito
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.290
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Recept?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Recept?
Misschien wat inspiratie voor @The BoobOok maar eens ff wat gezonds etenzak sla, halve komkommer, handje cherrytomaten, 1 paprika, beetje rode ui, italiaanse dressing en voor de proteïne een half blik zwarte bonen en 200 gram kipfiletweefsel
![]()
Volgende keer iets minder lang in de oven... Beetje aan de droge kant nu.
![]()
@De Aanhouder Wint je mag hem van afgelopen keer ook wel delen, ziet er zwaar lekker uit
Hmmmmmmmmmm.
Ja mijn partner heeft dat recept wel voor jou hoor. Want hij heeft die kroketten voor mij gemaakt.Dit lijkt mij een lekkere salade, heb je het recept voor mij?
Ja mijn partner heeft dat recept wel voor jou hoor. Want hij heeft die kroketten voor mij gemaakt.
Ja.
Dus je vriend kan alleen de airfryer/friteuse bedienen?

Dus je vriend kan alleen de airfryer/friteuse bedienen?
Ik had toch van iemand van 28 (jij dus) wat meer verwacht....
Toen ik met 17 jaar op kamers zat kon ik al meer dan dan... alhoel ik geen friteuse/oven/magnetron oid had maar gewoon 3 pannen en een gasstel tot mijn beschikking, De blikken witte en bruine bonen waren de hoofcomponent en dat was enkel een blik opendraaien![]()
geloof je t zelfVolgens mij moet je het account niet al te serieus nemen, haha!
Buiten dat kunnen de kroketten ook zelf gemaakt zijn natuurlijk!

Klinkt goed!Heerlijk ontbijten!
Italiaanse groenten met bloemkoolrijst, tomaten en een wrap / omelet van 2 eieren, 4 gram psyllium husk en geraspte Gruyèrekaas (deze kaas ga ik er in houden dames @Bubs @marina1975)!

Klinkt goed!
Ik zit weer aan de pureer.... noodbrug gebroken![]()