- Waardering
- 1.369
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie je nu wel hoe simpel het is? en smaakte het een beetje?
Even wat bewaren voor bij het ontbijt morgen![]()
![]()
Zalmfilet in de oven met zelfgemaakte witte bonen in tomatensaus.

Nee, maar dat is gewoon omdat ik een slechte kok ben. Ik ga het nog wel een keertje proberen en dan zal het vast beter smaken.Zie je nu wel hoe simpel het is? en smaakte het een beetje?
Wat smaakte er niet goed aan?Nee, maar dat is gewoon omdat ik een slechte kok ben. Ik ga het nog wel een keertje proberen en dan zal het vast beter smaken.
Even wat bewaren voor bij het ontbijt morgen
Lekker met een eitje en gebakken champignons, tomaat en bacon![]()
Geen bacon, wel sucuk 
Met appel en nootjes = lekker!Manlief wou pannenkoeken maar dat past niet in mijn schema dus ik zit nu aan een bordje sla voor de variatie![]()
![]()

Is ook goed! Ik schuif wel aan!
Sucuk all the way! 
Wat smaakte er niet goed aan?
zelfde sla, zelfde kikkererwten en zelfde dressing?
Wat zat erin en wat vond je niet lekker? Dan kunnen we mogelijk tips geven.
En andijvie smaakt anders dan sla. Dus het was f*cking bitter.Ik had niet opgelet toen ik het kocht. Het was geen sla. Het was andijvie.En andijvie smaakt anders dan sla. Dus het was f*cking bitter.
Dus uhm....niet echt lekker te noemen. Maar he....teminste waren de kikkererwten wel lekker. De rest heb ik door de plee gespoeld.
Volgende keer moet ik beter opletten dat ik daadwerkelijk sla koop.
Tja.... als je het verschil tussen andijvie en sla niet ziet..Ik had niet opgelet toen ik het kocht. Het was geen sla. Het was andijvie.En andijvie smaakt anders dan sla. Dus het was f*cking bitter.
Dus uhm....niet echt lekker te noemen. Maar he....teminste waren de kikkererwten wel lekker. De rest heb ik door de plee gespoeld.
Volgende keer moet ik beter opletten dat ik daadwerkelijk sla koop.
Oh en ik had teveel dressing gebruikt. Ook niet lekker.

Gewoonlijk gooi je toch ook dressing over je sla? Waarom dan nu meer genomen?
Waarom? Omdat je een slaatje zelf maakt?
). Snij die in fijne reepjes en doe die in een schaal. Gooi er 2 el azijn met 2 el yoghurt en 1 el mayo bij en een paar rozijnen (dus niet handen vol). Zet dit in de koelkast en laat het een dagje staan. Dan trekken de smaken erin en wordt de kool zachter. Je kan dit mengsel meerdere dagen (tot 4 dagen) in de koelkast bewaren en er steeds wat van pakken. Het is heel simpel en makkelijk. De rozijnen voor het zoetje omdat je volgens mij wel een zoetebekje bent 
Koop een zakje krieltjes of kleine aardappeltjes en kook ze in de schil. (even schoonmaken van tevoren). Dan blijven ze lekker stevig en kan je ze beter bewaren.Heeft iemand een tip om aardappels te meal preppen?
Als ik bijvoorbeeld voorgekookte aardappels uit de supermarkt koop, kan ik deze meteen consumeren (ook koud). Deze blijven qua structuur stevig en dat vult goed. Als ik zelf aardappels kook en vervolgens laat afkoelen, zijn deze aardappels daarna erg kruimig. Dat vult minder en vind ik tevens niet erg lekker smaken.
Waarom? Omdat je een slaatje zelf maakt?
Overal is een eerste keer voor he.
Misschien een tipje voor iets makkelijks.
Koop 1 spitskool of witte kool (of een zakje). Snij die in fijne reepjes en doe die in een schaal. Gooi er 2 el azijn met 2 el yoghurt en 1 el mayo bij en een paar rozijnen (dus niet handen vol). Zet dit in de koelkast en laat het een dagje staan. Dan trekken de smaken erin en wordt de kool zachter. Je kan dit mengsel meerdere dagen (tot 4 dagen) in de koelkast bewaren en er steeds wat van pakken. Het is heel simpel en makkelijk. De rozijnen voor het zoetje omdat je volgens mij wel een zoetebekje bent
![]()
Heeft iemand een tip om aardappels te meal preppen?
Als ik bijvoorbeeld voorgekookte aardappels uit de supermarkt koop, kan ik deze meteen consumeren (ook koud). Deze blijven qua structuur stevig en dat vult goed. Als ik zelf aardappels kook en vervolgens laat afkoelen, zijn deze aardappels daarna erg kruimig. Dat vult minder en vind ik tevens niet erg lekker smaken.