- Waardering
- 10.275
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Haha dat ga ik eens proberen voor de grap, kan ook in de oven volgens mij. Lijkt me alleen niet zo lekker

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sla wat niet super vers meer is kan je prima stoven, dus wie weet idd ook de airfryer. Ben benieuwd!Haha dat ga ik eens proberen voor de grap, kan ook in de oven volgens mij. Lijkt me alleen niet zo lekker![]()
Sodan, hoe maakte je gij die rosti dannn?Zalmpje met huisgemaakte rösti, asperges en bearnaisesaus.
![]()
Ja man je komt niet eens close.Waarom denkt iedereen dat ik die gast ben? Ik heb al een tijdje zijn posts bestudeerd en de manier hoe hij hier converseert lijkt totaal niet op die van mij.
Hmmmmm banaan.
Easy peasy.
Zolang er maar pindakaas op gesmeerd wordt zou het mij om het even zijn.

Beiden hebben een iets eigen smaak en eigen voedingswaarde. Totale kcal in beide is gelijk. Dus het is imo persoonlijke smaak eerder dan iets met macro's.
Zolang er maar pindakaas op gesmeerd wordt zou het mij om het even zijn.![]()
Beiden hebben een iets eigen smaak en eigen voedingswaarde. Totale kcal in beide is gelijk. Dus het is imo persoonlijke smaak eerder dan iets met macro's.
Turkse pizza, mijn bord was te klein dus in 2 keer.
![]()
![]()