Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Wat vind je nou de allerbeste? Ik heb er nog nooit één met suiker op. Na de contest wellicht eens proberen. :P
Oef, daar vraag je wat..

Ik kan niet kiezen..

1) Ultra Fiesta / Violet / Rosa / Paradise (zou ik het liefst elke dag afwisselen)
2) Bang rainbow unicorn / cotton candy (zowieso zijn heel veel bangs lekker, alleen niet degene die hier regulier in NL verkocht worden)
3) Monster Java salted caramel

Maar zal er vast nog heel veel vergeten zijn..zo is de Reign die HertogSandBox noemt hierboven ook top. Maar bijvoorbeeld ook de groene en paarse 3D energy
 
Wat vind je nou de allerbeste? Ik heb er nog nooit één met suiker op. Na de contest wellicht eens proberen. :P

De originele, 100%.
 
De originele, 100%.

1.groene original monster
2.absolutely zero ,de originele zero
3. Reign melon mania
4. Pacific punch monster
5. Rockstar original

Ik kan wel stellen dat ik niet zo van de toegevoegde fruitsmaakjes ben.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
1. Absolutely zero

Als je die niet de lekkerste vindt, ben je imo niet een echte energy drink addict. Al die fruitsmaakjes en shit hebben weinig meer met energy drinks te maken imo.
 
Oef, daar vraag je wat..

Ik kan niet kiezen..

1) Ultra Fiesta / Violet / Rosa / Paradise (zou ik het liefst elke dag afwisselen)
2) Bang rainbow unicorn / cotton candy (zowieso zijn heel veel bangs lekker, alleen niet degene die hier regulier in NL verkocht worden)
3) Monster Java salted caramel

Maar zal er vast nog heel veel vergeten zijn..zo is de Reign die HertogSandBox noemt hierboven ook top. Maar bijvoorbeeld ook de groene en paarse 3D energy
1.groene original monster
2.absolutely zero ,de originele zero
3. Reign melon mania
4. Pacific punch monster
5. Rockstar original

Ik kan wel stellen dat ik niet zo van de toegevoegde fruitsmaakjes ben.

Oke bedankt. :thumbs: Als het goed begrijp, smaken de zero's/ultra's dus het best. Dan is het wellicht zonde die andere bomvol suikers te drinken. :P
De meeste die genoemd worden zijn helaas niet standaard verkrijgbaar, maar volgende keer in het buiteland zal ik ze proberen. Bang ben ik ook fan van. Cotton Candy en Birthday Cake Bash smaken mierzoet (zonder suiker), maar zijn echt goud.
 
1) Ultra Fiesta / Violet / Rosa / Paradise (zou ik het liefst elke dag afwisselen)
2 Ultra Black / Blue
3 Reign Razzle Berry / 3D's

Als ik eigenlijk de hele top 3 gewoon hier in de supermarkt kan kopen voor normale prijzen ben ik een zeer blij persoon. Fcking Americans met hun aanbod :(
 
1. Absolutely zero

Als je die niet de lekkerste vindt, ben je imo niet een echte energy drink addict. Al die fruitsmaakjes en shit hebben weinig meer met energy drinks te maken imo.
Op dit forum zitten geen addicts. :eyes:
 
Deze week Big Bazar.
IMG_20200615_204311.jpg
 
Wie kent deze? Afschuwelijk :barf:
9B36DBA2-020D-464D-AC9C-E94D718AF6DE.jpeg
 
Klinkt als 'River Cola'
Ons huishouden drinkt vrij veel cola dus Coca Cola of Pepsi wordt dan veelte gek. Ijs koude River cola( die van de Lidl met zwaard etiket toch? Is een van m’n favoriet.
 
Als ik cola drink, drink ik het liefst ook echte coca cola. Maar de prijs ervan is de laatste jaren wel echt belachelijk hoog geworden, zelfs in de supermarkt.
 
Back
Naar boven