Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je blijft iig wel drijven met dit.
Doel is dat ik juist niet blijf drijven, anders moet ik nog meer lood meenemen

Ja dat bedoel ik dus, muizenhapje.Doel is dat ik juist niet blijf drijven, anders moet ik nog meer lood meenemen![]()
Tijdens een cutfase vind ik honger soms een bevredigend gevoel. Net als spierpijn. Er is eigenlijk niks leuks aan, maar het kan wel een soort van 'goed' voelen..
Is dat raar?
![]()
.
.Ik moest twee keer lezen, ik las namelijk dat je net (als in: zojuist) 1750 kcals gegeten had. In één maaltijd dus.Dan ben ik ook raar.
Toen ik net 1750kcals at miste ik mijn knorrende buik.
Intussen knort ze ook op dit aantal kcal.

Fage is echt fantastisch, smaak, macro's.. Alleen t*fus duur.Fage yoghurt cacao poeder aardbei en choco hazelnoot siroop

Ik moest twee keer lezen, ik las namelijk dat je net (als in: zojuist) 1750 kcals gegeten had. In één maaltijd dus.![]()
.Maak ik ook soms, dat volume is super leuk vind ik
.Maak ik ook soms, dat volume is super leuk vind ik.
Jij hebt je lesje wel geleerd, je legt de groentjes er nu naast, dan mag je het van @Kathlinoo vast een salade noemen!Omelet bestaande uit:
- 2 hele eieren, 2 eggwhites
- ui, champignon, cherrytomaatjes
- provencaalse kruiden en wat zeezout
- cherry en komkommer voor erbij, weet niet waarom. Felt healthy, might delete later.
Plus PeptoPro, multivit, D3, omega 3-6-9 en zinc
Afgelopen 3 dagen weer veel geëxperimenteerd met voedingsmiddelen. Zo ook weer veel fluff gemaakt in de avond, koffie mousse en vannacht een milkshake geprobeerd te maken. De milkshake bestond uit caseïne poeder, water en xanthaangom om het in te dikken. Lukte aardig. Echter merk ik dit alles wel aan mijn darmen, al die toevoegingen zorgen voor nogal wat winderigheid... Even detoxen maar weer.
Wellicht dat ik de "milkshake" van XXL ga aanschaffen, kijken of die kan tippen aan mijn milkshake van vannacht.
Maar even een vraagje voor jullie dames @Bubs en @marina1975; ik heb de pangasiusfilet uit de vriezer gehaald en deze wil ik paneren met pindameel. Hoe ga ik dat aanpakken? Wil het liefst low kcal blijven.
De vis dompelen met een geklutst ei (kan het ook zonder ei?) en vervolgens in de pindameel paneren? Hoe kan ik vervolgens dit geheel bereiden zonder te veel olie te moeten gebruiken. Wellicht in de airfryer of zal een anti-aanbak pan ook voldoen?
. En lekker zo eten.
. Airfryer heb ik geen ervaring mee... Klein beetje olie moet wel kunnen toch? Of zoals @marina1975 al aangaf dat spray + goeie anti-kleef plan.Ik zou beginnen met de rioolvis te vervangen door een deftige soort. En lekker zo eten.
Dit terzijde...
Je kunt enkel eiwit gebruiken ipv een volledig ei. Airfryer heb ik geen ervaring mee... Klein beetje olie moet wel kunnen toch? Of zoals @marina1975 al aangaf dat spray + goeie anti-kleef plan.
musclemeat.nl
Het kan ermee doorJij hebt je lesje wel geleerd, je legt de groentjes er nu naast, dan mag je het van @Kathlinoo vast een salade noemen!