XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ja is gewoon kleine breaker. Maarja kan dan ook net zo goed gewoon pot skyr doen natuurlijk
Dat was mijn reactie ja. Goedkoper, voller/dikker.
Enkel voor onderweg en als je een kleine, gemakkelijke portie wilt.
Ja, is geen standaard product in het assortiment volgens mij. Handig voor onderweg, lekker en goede macro's. Voor thuis zou ik de gewone Skyr van de Lidl nemen, vult beter.

• Heart
Waarderingen: Onit
Combineren met pesto of wat olijven of ansjovis erbij :)
Past momenteel alle 3 niet binnen mijn macro's en vind ik geen producten voor tijdens de cut. Daarbuiten prima, maar dan kun je net zo goed echte mozzarella pakken.

Maar bedankt voor het advies, klinkt als een lekkere combi. drool:

Dat was mijn reactie ja. Goedkoper, voller/dikker.
Enkel voor onderweg en als je een kleine, gemakkelijke portie wilt.
Is er echt verschil in structuur dan tussen de to go en bekers? Gezien voedingswaarde exact gelijk is.

Is er echt verschil in structuur dan tussen de to go en bekers? Gezien voedingswaarde exact gelijk is.
Bijna gelijk. Voor mijn gevoel wel. Voedingswaarde van kwark en Optimel is ook vergelijkbaar, maar veel dunner. Het kan ook de kleine hoeveelheid zijn t.o.v. een bak waardoor het lijkt.

Beetje "meh" dag gehad, geen energie meer om te koken en de wederhelft had zin in friet. Dus kinderportie met sitostick pour moi.

IMG_20200628_205748.jpg

Ik denk het niet. Dik is soms juist minder smeuïg. Kijk naar pindakaas.

Het juiste woord is denk ik viscositeit, alhoewel dat eigenlijk alleen voor vloeistoffen geldt. Gewoon dik lijkt me dus het juiste woord.
Sorry had tijdens het trainen snel getypt. Bedoelde lidl skyr is minder smeuïg dan arla skyr. Maar gewoon dik zal wel het betere woord zijn

Terug
Naar boven