AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20200628_163458.jpg

Niet de beste dag vandaag qua voeding maar wel lekker.
Restjes koken maar dan anders, we noemen het tapas
Straks nog wat feta uit de oven erbij.

Vanavond maar een gekookt eitje met runderrookvlees om nog een beetje aan Mn eiwitten te komen vandaag. Beetje uitgeschoten met de kruiden.
image.jpg
image.jpg
a

Laatst bewerkt:
Ja dat vond ik ook, tot dat ik Remia frites lijn ontdekte. Life hack.
Heb m al vastgehad in de winkel, maar niet gekocht uit angst dat deze ook zoet smaakt net als alle light sauzen.
En daar hou ik dus niet van. Ik vind die van de Action en van XXL allemaal veel te zoet. Bah.

Smaakt friteslijn meer als echte mayo, of is dat ook zo'n zoete dressing?

Gewoon bij de super te koop?
Tnxs voor de tip.
Ja bij de appie gewoon in het vaste assortiment. Jumbo etc vast ook wel. Volgens mij is er ook een sate saus variant, maar die nooit gehad.
Ook lekker om tonijnsalade mee te maken.
Heb m al vastgehad in de winkel, maar niet gekocht uit angst dat deze ook zoet smaakt net als alle light sauzen.
En daar hou ik dus niet van. Ik vind die van de Action en van XXL allemaal veel te zoet. Bah.

Smaakt friteslijn meer als echte mayo, of is dat ook zo'n zoete dressing?
Smaakt minder romig dan echt mayo, uiteraard. Maar een beetje zoals yogonaise, dus mayo op yoghurt basis. het is zeker niet zoet.
Maar idd een alternatief, geen vervanger.

Ja, is geen standaard product in het assortiment volgens mij. Handig voor onderweg, lekker en goede macro's. Voor thuis zou ik de gewone Skyr van de Lidl nemen, vult beter.
@Simsalabimmusclesforsewin
Ik zie dat ik verkeerd had gereageerd, mijn reactie ging over Skyr to go van Lidl. Skyrella heb ik liggen, maar nog niet geprobeerd. Lijkt me wel een prima product. Vanavond stukje nemen, want ben vandaag niet aan m'n kcals gekomen.:)

Terug
Naar boven