ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwijl kwijl!

Zo hallo, die eitjes met bacon zien er goed uit!
Zero sausen zijn niet voor mij weggelegd. Smaken zo ontzettend chemisch.
Ja dat vond ik ook, tot dat ik Remia frites lijn ontdekte. Life hack.Zero sausen zijn niet voor mij weggelegd. Smaken zo ontzettend chemisch.
Gewoon bij de super te koop?Ja dat vond ik ook, tot dat ik Remia frites lijn ontdekte. Life hack.
Beter voor jou. Kijk ik heb niets tegen een chemisch smaakje maar dan moet ik een uur later wel wappie zijn

Heb m al vastgehad in de winkel, maar niet gekocht uit angst dat deze ook zoet smaakt net als alle light sauzen.Ja dat vond ik ook, tot dat ik Remia frites lijn ontdekte. Life hack.
Ja bij de appie gewoon in het vaste assortiment. Jumbo etc vast ook wel. Volgens mij is er ook een sate saus variant, maar die nooit gehad.
Smaakt minder romig dan echt mayo, uiteraard. Maar een beetje zoals yogonaise, dus mayo op yoghurt basis. het is zeker niet zoet.Heb m al vastgehad in de winkel, maar niet gekocht uit angst dat deze ook zoet smaakt net als alle light sauzen.
En daar hou ik dus niet van. Ik vind die van de Action en van XXL allemaal veel te zoet. Bah.
Smaakt friteslijn meer als echte mayo, of is dat ook zo'n zoete dressing?
Die linkse heb ik de chili van, action, die wel eens gehad? Ik vind t een toppertje
@SimsalabimmusclesforsewinJa, is geen standaard product in het assortiment volgens mij. Handig voor onderweg, lekker en goede macro's. Voor thuis zou ik de gewone Skyr van de Lidl nemen, vult beter.

![]()
Favorietje!! Hier kan geen bord friet of pizza tegenop![]()