Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Smaakt minder romig dan echt mayo, uiteraard. Maar een beetje zoals yogonaise, dus mayo op yoghurt basis. het is zeker niet zoet.
Maar idd een alternatief, geen vervanger.
Daarmee heb je mij overtuigd. Morgen neem ik hem mee uit de super. :)

Deze hebben we het over toch? Vanaf morgen 1 + 1 gratis bij de Appie. :D
1593365601645.png

• Like
Waarderingen: LM
Nope de aardappelen mag je dus tot puree maken!
Nice. Andijvie vind ik altijd wat bitter. Doe mij maar boerenkoolstamppot (op z'n indonesisch ook lekker) of een ovenschotel zuurkoolstamppot met kaas en banaan of ananas. Stamppot (boerenkool) met tomaat en zalm o.i.d. ook erg lekker. Pfoe, lang geleden dat ik zoiets op heb. drool:

Nice. Andijvie vind ik altijd wat bitter. Doe mij maar boerenkoolstamppot (op z'n indonesisch ook lekker) of een ovenschotel zuurkoolstamppot met kaas en banaan of ananas. Stamppot (boerenkool) met tomaat en zalm o.i.d. ook erg lekker. Pfoe, lang geleden dat ik zoiets op heb. drool:
Lol autocorrectie is een b*ch vandaag.
Bedoelde dus geen puree van maken...
De andijvie heel fijn snijden wil wel eens helpen.

Zuurkool schotel met appel en gehakt! Oh lekker lekker! En ideaal dat dit prima in m'n dieet te verwerken is

• Angry
Waarderingen: vntl
Er is ergens een heel XXL light sauzen topic. Volgens mij door Wovano gemaakt.

Laatst heb ik de Americain frietsaus besteld die ik erg nice vond. Past alleen niet bij de meeste botjebuild/stirfry maaltijden.
Je kan toch zelf van aardappel “frietjes” maken en in de oven doen. Is gewoon best
@Simsalabimmusclesforsewin
Ik zie dat ik verkeerd had gereageerd, mijn reactie ging over Skyr to go van Lidl. Skyrella heb ik liggen, maar nog niet geprobeerd. Lijkt me wel een prima product. Vanavond stukje nemen, want ben vandaag niet aan m'n kcals gekomen.:)
skyr to go al tijdje niet meer in het assortiment bij mijn lidl:(. Skyrella hebben ze nu ook uit het assortiment gehaald nu.... ik zou wel even wat zout en peper erop doen en wat olie of balsamico als je het los eet want smaakt echt naar 0

is tijdelijk assortiment. Alleen verkrijgbaar in de scandinavische weken. Net als de haring in sherry helaas... :(
Ah:( echt zo jammer. Ik ga volgende keer als die skyr to go komt even inslaan, wil graag mini koelkast op mn kamer en dan kan ik gewoon even makkelijk snacken tussendoor

Ah:( echt zo jammer. Ik ga volgende keer als die skyr to go komt even inslaan, wil graag mini koelkast op mn kamer en dan kan ik gewoon even makkelijk snacken tussendoor
Koop gewoon de bakken skyr... Waarom 1,69 betalen voor 400 gram als je ook 1,39 (en vaak ook 0,99) kan betalen voor 500 gram.. :o
Bovendien blijft skyrr open ook een paar dagen goed.
Tip trouwens. Je kan het prima in porties verpakken en invriezen. Heb dat al vaker gedaan met skyrr en als je het daarna rustig in de koelkast laat ontdooien is het gewoon nog normale structuur. Overigens.. vries het in en je hebt een perfect koelblok voor je eten.. nadeel.. volgend edag is het nog bevroren als je een beker van 500 gram invriest. :o

De pindameel paneer is mislukt @Bubs @marina1975 . Het paneren zelf was al een gedoe. Het werd meteen een pindasaus welke op m’n handen bleef kleven... Volgende keer maken met een eimengsel. Had nu alleen pindameel + water gedaan.

Al met al wel een heerlijke maaltijd, heb de vis maar door de groenten gegooid. Meteen een pindasaus erbij.

17F390FE-D9A6-49E6-8DD3-2AFE7A257E41.jpeg

E4AF47AF-C225-4CC6-AEEE-DD9136D41792.jpeg

Laatst bewerkt:
Koop gewoon de bakken skyr... Waarom 1,69 betalen voor 400 gram als je ook 1,39 (en vaak ook 0,99) kan betalen voor 500 gram.. :o
Tip trouwens. Je kan het prima in porties verpakken en invriezen. Heb dat al vaker gedaan met skyrr en als je het daarna rustig in de koelkast laat ontdooien is het gewoon nog normale structuur. Overigens.. vries het in en je hebt een perfect koelblok voor je eten.. nadeel.. volgend edag is het nog bevroren als je een beker van 500 gram invriest. :o
Goede tip! Bedankt

Dat was ook mijn conclusie, maar voor onderweg is het handig. Net in de auto eentje op. Beetje breaker idee.

Net de Skyrella geprobeerd. Ziet eruit als mozzarella, maar is flauwer qua smaak. Insalata caprese van gemaakt. Je moet het zelf wat op smaak brengen (basilicum, balsamico, peper, beetje zout evt. en andere Italiaanse kruiden evt.) en dan heb je met tomaat (en rucola) een redelijke insalata caprese voor tijdens de cut, zeer macro friendly.

Als je de echte insalata caprese wilt, zou ik uiteraard echte , goeie buffelmozzarella gebruiken.

Net de Skyrella geprobeerd. Ziet eruit als mozzarella, maar is flauwer qua smaak. Insalata caprese van gemaakt. Je moet het zelf wat op smaak brengen (basilicum, balsamico, peper, beetje zout evt. en andere Italiaanse kruiden evt.) en dan heb je met tomaat (en rucola) een redelijke insalata caprese voor tijdens de cut, zeer macro friendly.

Als je de echte insalata caprese wilt, zou ik uiteraard echte , goeie buffelmozzarella gebruiken.
Precies wat ik zei, maar qua macros top idd

De pindameel paneer is mislukt @Bubs @marina1975 . Het paneren zelf was al een gedoe. Het werd meteen een pindasaus welke op m’n handen bleef kleven... Volgende keer maken met een eimengsel. Had nu alleen pindameel + water gedaan.

Al met al wel een heerlijke maaltijd, heb de vis maar door de groenten gegooid. Meteen een pindasaus erbij.

17F390FE-D9A6-49E6-8DD3-2AFE7A257E41.jpeg

E4AF47AF-C225-4CC6-AEEE-DD9136D41792.jpeg
Paneren moet je ook met t poeder doen. Gewoon de pindameel.
Wat jij hebt gedaan is marinade gemaakt...

Combineren met pesto of wat olijven of ansjovis erbij :)

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven