Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Serieus volumevoedsel dit. Kan t bijna niet geloven.. 😂
1 blik linzen, uitgelekt (265 gram als ik t blikje geloven moet)
1 hamburger
450 gram macaroni/spaghettigroenten
Currykruiden
Verse koriander en limoensap
IMG_20200711_174040.jpg
IMG_20200711_174048.jpg

U beheerst de kunt van het cutten voor gevorderde. :)

Als iedereen in onze maatschappij zulke keuzes zou maken was er een stuk minder overgewicht.
Ik ga zo voor 50 gram rijst, 300 gram panga en 800 gram groenten. Reken maar uit hoe weinig kcal en dat zijn 2 borden :P.

Ik ga zo voor 50 gram rijst, 300 gram panga en 800 gram groenten. Reken maar uit hoe weinig kcal en dat zijn 2 borden :P.
Ja super, ik eet eigenlijk standaard 1kg groente per dag. Nooit honger. :thumbup:
Gekookt ei-eiwit levert ook relatief veel volume voor weinig kcal.
Groente stomen/koken of bakken/wokken met zo'n calorie arme spray en anti-aanbakpan scheelt ook een pak aan kcals.
Als je maar vaak genoeg honger lijdt wordt je vanzelf creatief met het fabriceren van maaltijden met een lage kcal dichtheid. :roflol:

Edit: 50 gram rijst is best wel sneu. Daarmee zit je op het niveau van @Kathlinoo @Bubs en @Onit

U beheerst de kunt van het cutten voor gevorderde. :)

Als iedereen in onze maatschappij zulke keuzes zou maken was er een stuk minder overgewicht.
En ik zit alles behalve in de cut. Kwam even zo uit. De rest van de voeding compenseert wel weer. #endoor

Ja super, ik eet eigenlijk standaard 1kg groente per dag. Nooit honger. :thumbup:
Groente stomen/koken of bakken/wokken met zo'n calorie arme spray en anti-aanbakpan scheelt ook een pak aan kcals.
Als je maar vaak genoeg honger lijdt wordt je vanzelf creatief met het fabriceren van maaltijden met een lage kcal dichtheid. :roflol:

Edit: 50 gram rijst is best wel sneu. Daarmee zit je op het niveau van @Kathlinoo @Bubs en @Onit

Dus wij zijn sneu. Dan zijn wij lekker sneu! Japio!

Wil net pindasaus maken voor bij m’n eten. Ga ik dus even mooi niet posten voor jou.

Dus wij zijn sneu. Dan zijn wij lekker sneu! Japio!

Wil net pindasaus maken voor bij m’n eten. Ga ik dus even mooi niet posten voor jou.
Ik dacht dat jij wel wat eelt op je zieltje had. Maar ik zal in het vervolg mijn woorden zorgvuldiger kiezen.

Cutten zorgt voor emotionele schommelingen. I feel your pain bro. :trollface:

• Heart
Waarderingen: Onit
Helaas geen foto maar er zijn naast een dikke chateaubriand ook 3 stukken bananenvlaai met chocolade en slagroom in mijn buikje verdwenen, zonder een greintje spijt :D

Lol, kom zelfs niet aan 50 gram atm :roflol:
Trust-me-I-am-crying-on-the-inside.jpg

[/QUOTE]

Eten ..pindasaus ?!?! Ik kijk je bij deze even lief aan..foto???

Terug
Naar boven