Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
U beheerst de kunt van het cutten voor gevorderde.Serieus volumevoedsel dit. Kan t bijna niet geloven.. 😂

Ik ga zo voor 50 gram rijst, 300 gram panga en 800 gram groenten. Reken maar uit hoe weinig kcal en dat zijn 2 bordenU beheerst de kunt van het cutten voor gevorderde.
Als iedereen in onze maatschappij zulke keuzes zou maken was er een stuk minder overgewicht.
.Ja super, ik eet eigenlijk standaard 1kg groente per dag. Nooit honger.Ik ga zo voor 50 gram rijst, 300 gram panga en 800 gram groenten. Reken maar uit hoe weinig kcal en dat zijn 2 borden.

En ik zit alles behalve in de cut. Kwam even zo uit. De rest van de voeding compenseert wel weer. #endoorU beheerst de kunt van het cutten voor gevorderde.
Als iedereen in onze maatschappij zulke keuzes zou maken was er een stuk minder overgewicht.
Ja super, ik eet eigenlijk standaard 1kg groente per dag. Nooit honger.
Gekookt ei-eiwit levert ook relatief veel volume voor weinig kcal.
Groente stomen/koken of bakken/wokken met zo'n calorie arme spray en anti-aanbakpan scheelt ook een pak aan kcals.
Als je maar vaak genoeg honger lijdt wordt je vanzelf creatief met het fabriceren van maaltijden met een lage kcal dichtheid.
Edit: 50 gram rijst is best wel sneu. Daarmee zit je op het niveau van @Kathlinoo @Bubs en @Onit
Ben geen fan van pizza bestellen meestal, te greasy. Maar deze ziet er wel echt verdomd lekker uit man
Ik dacht dat jij wel wat eelt op je zieltje had. Maar ik zal in het vervolg mijn woorden zorgvuldiger kiezen.Dus wij zijn sneu. Dan zijn wij lekker sneu! Japio!
Wil net pindasaus maken voor bij m’n eten. Ga ik dus even mooi niet posten voor jou.

Wat zijn dat voor spiesjes vooraan? Ik neem aan dat ze zo donker horen en niet verbrand zijn?Libanees vandaag uiteraard alles zelf gemaakt, behalve de worstjes voor de kinderen![]()

Dat hoort zo, uit de grillpan, kofte van extra mager gehakt. En nee ze waren niet verbrandWat zijn dat voor spiesjes vooraan? Ik neem aan dat ze zo donker horen en niet verbrand zijn?![]()

Mee eens hoor maar je moet gewoon weten waar/wat je moet bestellenBen geen fan van pizza bestellen meestal, te greasy. Maar deze ziet er wel echt verdomd lekker uit man

Libanees vandaag uiteraard alles zelf gemaakt, behalve de worstjes voor de kinderen![]()
Lol, kom zelfs niet aan 50 gram atmJa super, ik eet eigenlijk standaard 1kg groente per dag. Nooit honger.
Gekookt ei-eiwit levert ook relatief veel volume voor weinig kcal.
Groente stomen/koken of bakken/wokken met zo'n calorie arme spray en anti-aanbakpan scheelt ook een pak aan kcals.
Als je maar vaak genoeg honger lijdt wordt je vanzelf creatief met het fabriceren van maaltijden met een lage kcal dichtheid.
Edit: 50 gram rijst is best wel sneu. Daarmee zit je op het niveau van @Kathlinoo @Bubs en @Onit

Het enige waar ik niets van heb gegeten...