- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Interessant, welk restaurant? Volgende week zijn wij daar ook![]()
Ik zit bij een Mexicaan in Amsterdam. Goed eten zeg!
.Vooraf gereserveerd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Interessant, welk restaurant? Volgende week zijn wij daar ook![]()
Ik zit bij een Mexicaan in Amsterdam. Goed eten zeg!
.En? Zit t er nog in?😆Keer gekozen voor gemak. Okè huismerk, ben benieuwd of het te nassen is.. ze hadden ook van die "verse" variant maar die was 2x zo duur 😅
Interessant, welk restaurant? Volgende week zijn wij daar ook.
Vooraf gereserveerd?
Dat scheelt weer 4x de helft aan duiten 🙃🙃O jij bent er ook zo eentje? Rustig 4x per dag je smoel verbranden maar gewoon opnieuw doen?
Keer gekozen voor gemak. Okè huismerk, ben benieuwd of het te nassen is.. ze hadden ook van die "verse" variant maar die was 2x zo duur 😅
Damstraat is toerisme, lekker rustig nu?aan de Damstraat. The Mexican II.
Vooraf reserveren niet nodig.
Speciaal hiervoor is deze in het leven geroepen:
Ik zal je uitleggen waarom ik pizza Hawaii ben gaan eten.. een van m'n zussen probeerde altijd m'n eten te stelen, maar lust geen Hawaii, dus dat was natuurlijk de oplossing om die niet meer te hoeven delen hahahaha. En nog steeds met groot succes, dat kan je wel zien aan alle dislikesSpeciaal hiervoor is deze in het leven geroepen:
![]()
Verder ben ik echt mega fan van je hoor. Niemand is perfect. Ik neem het je niet kwalijk.
Jij snapt het iig.Speciaal hiervoor is deze in het leven geroepen:
![]()
Verder ben ik echt mega fan van je hoor. Niemand is perfect. Ik neem het je niet kwalijk.
Er zijn tijdens het eten van de pizza Hawaii twee Italianen gestorven van de schok.Ik zal je uitleggen waarom ik pizza Hawaii ben gaan eten.. een van m'n zussen probeerde altijd m'n eten te stelen, maar lust geen Hawaii, dus dat was natuurlijk de oplossing om die niet meer te hoeven delen hahahaha. En nog steeds met groot succes, dat kan je wel zien aan alle dislikes