MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Indonesische groenten met sperziebonen en broccoli rijst. Pindasaus van pindakaas dit keer (pindakaas is echt een bonk geworden in het potje).

Voor de eiwitten een lekker stukje kabeljauw. En de XXL Spicy Indonesian Curry.

Drankje erbij van appelazijn, water en zoetstof.

5BECE516-AB44-4C82-BCDF-B5DE9D3EF263.jpeg
2FBECFD9-9C43-4667-991B-8E8ACF1C506F.jpeg

Trackvrije dag. Had nog maar 600kcals op vandaag en nog 8km gewandeld. Dubbele kipburger, kleine friet en frietsaus. Oooh ik kan stiekem niet wachten tot ik echt ga bulken :o.
WP_20200711_19_41_36_Pro.jpg

@Aline volgens mij had jij nog een Mugcake recept tegoed.
Meestal is de basis banaan, ei havermout en dat is lekker en werkt prima maar niet echt eiwitrijk. Ik doe meestal ei, kwark, havermout.
Bv optimel ananas kwark of Griekse yoghurt, ei, kokosrasp en havermout
Of optimel appel kaneel, met ei en havermout, extra kaneel en zoetstof erdoor, at stukjes verse appel.

Of als het wat meer calorieën mag bevatten zoals vandaag. Vanille kwark , ei, havermout en Brinta ( havermout was te weinig moet hoognodig boodschappen doen) pindakaas en cacao
image.jpg
image.jpg

Overigens proef ik zoet anders na mijn maagverkleining dus voeg gerust meer zoetstof , ranja of schotjes of honing toe want anders is het misschien flauw. Ik verdun mijn ranja meestal 1 op 15 dus..l

Mocht het echt geen bal uitmaken qua calorieën dan zou je onderstaande kunnen maken, die doe ik vaak bij verjaardags visite maar dan heb meer een grote kom dan een mok dus meer dan 1 pportie

3 eieren, 1 a 2 bananen, 3 lepels havermout, 3 lepels amandelmeel, flinke lepel pindakaas, zoetstof, vanille aroma, cacao poeder, cacao nibs naar smaak, handje gemende noten, mespuntje zout dat haalt de chocosmaak omhoog.

Ps alles moet een minuut of 4 a 5in de magnetron oude hoogste stand totdat het ei gestold is. Ik kijk meestal naar de randjes, die moeten een beetje los komen van de kom dan kun je hem makkelijker storten/ omkeren. Zelf vind ik ze lekkerder en smaakvoller als ze goed afgekoeld zijn maar je kunt ze ook warm eten.

Edit ik had niet goed geroerd dus je ziet de vanille kwark nog een beetje bovenaan. Maar de smaak is prima.
image.jpg

Laatst bewerkt:
@Aline volgens mij had jij nog een Mugcake recept tegoed.
Meestal is de basis banaan, ei havermout en dat is lekker en werkt prima maar niet echt eiwitrijk. Ik doe meestal ei, kwark, havermout.
Bv optimel ananas kwark of Griekse yoghurt, ei, kokosrasp en havermout
Of optimel appel kaneel, met ei en havermout, extra kaneel en zoetstof erdoor, at stukjes verse appel.

Of als het wat meer calorieën mag bevatten zoals vandaag. Vanille kwark , ei, havermout en Brinta ( havermout was te weinig moet hoognodig boodschappen doen) pindakaas en cacao
image.jpg
image.jpg

Overigens proef ik zoet anders na mijn maagverkleining dus voeg gerust meer zoetstof , ranja of schotjes of honing toe want anders is het misschien flauw. Ik verdun mijn ranja meestal 1 op 15 dus..l

Mocht het echt geen bal uitmaken qua calorieën dan zou je onderstaande kunnen maken, die doe ik vaak bij verjaardags visite maar dan heb meer een grote kom dan een mok dus meer dan 1 pportie

3 eieren, 3 lepels havermout, 3 lepels amandelmeel, flinke lepel pindakaas, zoetstof, vanille aroma, cacao poeder, cacao nibs naar smaak, handje gemende noten, mespuntje zout dat haalt de chocosmaak omhoog.

Ps alles moet een minuut of 4 a 5in de magnetron oude hoogste stand totdat het ei gestold is. Ik kijk meestal naar de randjes, die moeten een beetje los komen van de kom dan kun je hem makkelijker storten/ omkeren. Zelf vind ik ze lekkerder en smaakvoller als ze goed afgekoeld zijn maar je kunt ze ook warm eten.
Thnx! Ziet er goed uit!

Oja mocht je perse een Mugcake met eiwitpoeder willen dan kan ik De carrotcake variant aanraden want daar moet toch melk door.
Ei, banaan, havermout, eiwitpoeder, geraspte wortel, rozijntjes, beetje kaneel, melk.

Oja 2. Mocht je niet zo van de banaan zijn, mango kokos is ook erg lekker.
Ei, mango, havermout, kokosrasp.

Terug
Naar boven