- Waardering
- 12.701
nee, business as usual.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er een tijdje gewoond, geloof me, dat is in hun ogen echt een van de ergste dingen die je kunt doen. En spaghetti snijden voordat je het eet. Zat ooit in een berghut en een vriend begin zijn Pasta te snijden, onze berggids zei: pas maar op anders pakken ze je je bord en bestek af!Er zijn tijdens het eten van de pizza Hawaii twee Italianen gestorven van de schok.

Team pizza Hawaï 👊
Eerst de ananas eraf eten... dan salami erop gooien en even de grill erop en dan pizza eten.Ik zal je uitleggen waarom ik pizza Hawaii ben gaan eten.. een van m'n zussen probeerde altijd m'n eten te stelen, maar lust geen Hawaii, dus dat was natuurlijk de oplossing om die niet meer te hoeven delen hahahaha. En nog steeds met groot succes, dat kan je wel zien aan alle dislikes

Spaghetti eet je alleen met een vork. Gewoon eromheen draaien. Het is gewoon even je "draai" vinden.Ik heb er een tijdje gewoond, geloof me, dat is in hun ogen echt een van de ergste dingen die je kunt doen. En spaghetti snijden voordat je het eet. Zat ooit in een berghut en een vriend begin zijn Pasta te snijden, onze berggids zei: pas maar op anders pakken ze je je bord en bestek af!![]()

Train --> eat --> sleepzzzzzz
Perfecte combi!Dan hebben ze overduidelijk nog nooit met een hongerige vrouw te maken gehad. Niemand pakt m'n bord af. Bestek prima, dan eet ik wel met m'n handen.. maar van m'n eten blijf je af!onze berggids zei: pas maar op anders pakken ze je je bord en bestek af!
Conchiglioni zien er erg lekker uit.Lunch prep voor twee dagen.
![]()
Conchiglioni met tomatensaus, spekjes en mozzarella.
![]()
En een hapje + drankje terwijl bovenstaande in de oven stond.
![]()
Eindresultaat.
![]()
1 woord, skyr en nu koest.Dan hebben ze overduidelijk nog nooit met een hongerige vrouw te maken gehad. Niemand pakt m'n bord af. Bestek prima, dan eet ik wel met m'n handen.. maar van m'n eten blijf je af!