MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Wraps kan je prima invriezen en 2 dagen in een plastic zak in de koelkast gaat ook goed.
Maar over het algemeen eet je er toch zo 3 per keer.. dus met 2 dagen zijn ze dan wel op.:)

misschien dat ik het een keer probeer. maar las jullie wraps kopen. kopen jullie dan zo'n 6 wrap verpakking? want bij de supermarkt hier hebben ze alleen per 6 verpakt. laten jullie die overige wraps dan in de koelkast? of hoe bewaren jullie die dat ze niet uitdrogen?

diepvries! werkt super, ontdooien supersnel en blijven goed smaken! (zorg wel dat ze in iets van een tasje/zakje dicht zitten)

misschien dat ik het een keer probeer. maar las jullie wraps kopen. kopen jullie dan zo'n 6 wrap verpakking? want bij de supermarkt hier hebben ze alleen per 6 verpakt. laten jullie die overige wraps dan in de koelkast? of hoe bewaren jullie die dat ze niet uitdrogen?

Koop ze per 8. Gewoon dichtplakken de verpakking of in de koelkast.

Dankzij mijn tooltje van nog geen 2 euro bij de Blokker, kan ik 2 gekookte eitjes in nog geen minuut maken! En ze zijn nog lekker ook!

21e2elz.jpg

bedankt voor de tips iedereen. en welk ding gebruik je voor die eitjes Daryl? vind een gewone eierkoker zo lang duren altijd

bedankt voor de tips iedereen. en welk ding gebruik je voor die eitjes Daryl? vind een gewone eierkoker zo lang duren altijd

In de Blokker vind je ze. Het zijn gehard plastieken vormpjes waar je een ei in openklopt, het deksel erop, 1 minuut op de hoogste stand in de microgolf, en klaar!

In de Blokker vind je ze. Het zijn gehard plastieken vormpjes waar je een ei in openklopt, het deksel erop, 1 minuut op de hoogste stand in de microgolf, en klaar!

ooh das handig, zal er eens naar kijken. deed wel een eieren in een bakje of schaaltje in de magnetron, maar dat ging zo moeilijk schoon

8wzkhz.jpg

Fusili met gerookte zalm, slauitjes, kerstomaten uit eigen tuin, olijfolie en bieslook.

Eitjes!

uploadfromtaptalk1376482464004.jpg

Rustdag maaltijd

2 protein souffles met kaneel en geraspte kokos
15g amandelen
25g dark chocolate

per souffle:
10g pannekoekenmix
30g perfect protein (chocolate)
30ml magere melk
alles mengen in een kleine kom en vervolgens 2 minuten in de magnetron opwarmen

Is dit pannenkoekenmix waar je normaal het ei niet meer aan toe hoeft te voegen? Of de versie waar je nog wel ei aan toe moet voegen???

Anders kan het toch ook met gewoon tarwemeel????
Of moet je bij gebruik van tarwemeel ook een ei toevoegen?

Soto ajammet noodles

2013-08-14-010.jpg

100 g kip, 35 g amandel, 50 g rijst, courgette, champignons en wortel

IMG_0545.jpg

Meal prep voor een dagje werken

120g macaroni
100g panga vis
halve rode paprika
tomaat
komkommer
random verse kruiden

130g pasta
150g kip
spinazie
halve rode paprika
rauwe ui
knoflook
random verse kruiden

2 broodjes
3 plakjes kipfilet
dun laagje heksenkaas

500g kwark
banaan
appel
2x whey perfection shake (niet op foto)

2u9l9h5.jpg

Mijn creaties.

Ben echt verliefd op de zelfgemaakte pindasaus. Zo simpel en zo lekker.

Garnalen.jpg

Wraps.jpg

Lunch..jpg

Kip. Pinda.jpg

Tonijn.Salde.jpg

Garnalen.Salade.jpg

Nectarine

2013-08-15-040.jpg

Ziet er goed uit!

Koop je die garnalen ergens goedkoop in bulk in?

Eigenlijk niet .. Die krengen zijn inderdaad verschrikkelijk duur. Maar wat ik meestal doe is om 17:55 naar de visboer gaan (zit echt letterlijk bij mij om de hoek) en dan koop ik vaak de garnalen. Meestal omdat ze dan een dag in de koeling hebben gelegen krijg ik wel een mooie prijs! Nu moet ik overigens zeggen dat ik wel redelijk veel geluk heb met deze visboer, want die maken zelfs pasta (volkoren) salade met paprika, ui en garnalen + zalm of tonijn ligt eraan wat ze over hebben voor me voor 0,70 cent per 100 gram. Dus elke week haal ik daar een ander halve kilo. Vind het zelf super om te koken, maar pasta salades met vis maak ik dus mooi niet meer zelf.

Overigens gebruik ik ook wel eens mosselen i.p.v garnalen! Stukken goedkoper en ik vind persoonlijk bijna netzo lekker.

Terug
Naar boven