AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Gister wezen wokken in 2,5 uur dit gegeten
1e bord= stuk kip max 80 gram denk ik met stuk kip op stokjes dus 40 gram max + wat aardappel salade en komkommer
2e bord= stuk kip wat andere salade + komkommer appel etc
3e bord= 1 of 2/3 grote lepel nasi met kip in soort van chips met was komkommer augurk etc.
4e bord= stuk zalm met wat champignonnen paprika zalm rond 70-80 gram
5e bord= wat kant en klare gerechten wat croepoek eitje met wat erop 1 sushi en wat kip in die chips.
als toetje 2 bolletjes vanilla eis
en 1 hoorntje met softijs

1e bord= stuk kip max 80 gram denk ik met stuk kip op stokjes dus 40 gram max + wat aardappel salade en komkommer
3e bord= 1 of 2/3 grote lepel nasi met kip in soort van chips met was komkommer augurk etc.
5e bord= wat kant en klare gerechten wat croepoek eitje met wat erop 1 sushi en wat kip in die chips.

Pics moeten in dit topic Arthuur.

zal straks 2 posten heb er 2 gemaakt :D

ooh das handig, zal er eens naar kijken. deed wel een eieren in een bakje of schaaltje in de magnetron, maar dat ging zo moeilijk schoon

Als je ze METEEN afspoelt met een sponsje valt dat reuze mee. (en een klein beetje water bij het ei doen, scheelt ook en het ei wordt iets zachter = lekkerder IMO)

2 borden waarva nik al wat gegeten had voordat ik me realliseerde om foto's tem aken
1e is met zalm en wat groente dat al op was en salade
en 2e kip met wat groente en aardappel salade

2013-08-14 18.50.23.jpg

2013-08-14 19.41.47.jpg

264.jpg

Foto's genomen met tel-camera uit het jaar nul, maar goed.

Rijstsalade met biefstuk en rode ui, lente ui, komkommer, kerstomaten, en biefstuk reepjes gekruid met sojasaus, verse koriander en een halve limoen. Wat later potje kikkererwten met wat yoghurt en honing. Tussendoor meestal havermout en noten.

Foto0079.jpg

Foto0075.jpg

Laatst bewerkt:
courgettesoep met basilicum...

2013-08-15-049.jpg

Foto's genomen met tel-camera uit het jaar nul, maar goed.

Rijstsalade met biefstuk en rode ui, lente ui, komkommer, kerstomaten, en biefstuk reepjes gekruid met sojasaus, verse koriander en een halve limoen. Wat later potje kikkererwten met wat yoghurt en honing. Tussendoor meestal havermout en noten.

Foto0079.jpg

Foto0075.jpg
wat een aparte combi, kikkererwt, yoghurt en honing... is dat het proberen waard?

125 g forel, 30 g cashew, 50 g pasta, spinazie en tomaat

IMG_0547.jpg

wat een aparte combi, kikkererwt, yoghurt en honing... is dat het proberen waard?
Niet als je het allemaal mengt :D.
Gewoon los half of heel potje naar binnen werken (eventueel met wat stukken geroosterd volkoren brood -ook los, niet erdoor roeren- die je weer in olijfolie kan dippen). Gewoon yoghurt erna met een flinke kneep honing.

Post workout meal gelijk ook m'n avondeten:

2013-08-15 19.27.47.jpg

Niet als je het allemaal mengt :D.
Gewoon los half of heel potje naar binnen werken (eventueel met wat stukken geroosterd volkoren brood -ook los, niet erdoor roeren- die je weer in olijfolie kan dippen). Gewoon yoghurt erna met een flinke kneep honing.

ah :rolleyes:.. ik ben fan van bonen en erwten enzo, en was het me echt aan t voorstellen hoe dat uit zou pakken door elkaar heen :p. Gepureerde erwten en dan yoghurt en honing ofzo. Beetje kaneel/gember om het af te maken ;)

ah :rolleyes:.. ik ben fan van bonen en erwten enzo, en was het me echt aan t voorstellen hoe dat uit zou pakken door elkaar heen :p. Gepureerde erwten en dan yoghurt en honing ofzo. Beetje kaneel/gember om het af te maken ;)

Ik ben niet zo dapper :o. Maar als jij het aandurft post hier dan het resultaat :D. Heeft iemand anders hier ook dat je de hele dag eetlepels pindakaas naar binnen werkt?

Post workout meal. 500 gram macaroni, tomatenpuree en 300 gram gehakt. Geen groentes :o

IMG-20130815-WA0000.jpg

Worthy to double post :)

Musclemeat Steak Before....
25t9pb5.jpg

And after the Grill....
2p8j6.jpg

waarom snijd je je steak al in voor het bakken? wil je hem graag extra droog hebben ofzo?

Het ziet er wel nice uit maar het idd vleesverkrachting om er in te snijden voordat het gebakken wordt. Al het vocht loopt er uit.

Terug
Naar boven