AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Meer mensen hier die weetabix eten?
453E8EDC-1D81-4429-AF3A-072058232B2F.jpeg
JA!!! Heerlijk, vind t alleen zo duur.

Dank voor alle tips !
Ik eet het nu met een eetlepel mayo en curry of chili op brood.
Met een uitje doe ik er nog langer over om het weg te krijgen, en ik eet het al op het moment dat ik mij mentaal het sterkste voel:D
Die tip met pindakaas, ga ik eerst proberen, en dan de frisse varianten :thumb:

Poeh zeg, dat was een stevige boterham, ja is al op...
50 gram pindakaas, was voldoende om de tonijnsmaak te verdrijven.
2 snee brood, 110 gr tonijn, 50 gr pindakaas, en een beker melk =46 gr eiwitten, 33gr vet, 75gr kh maakt een totaal van zo'n 700 kcal :thumb:

Daar ben ik dus al jaren benieuwd naar, cavia. Smaak klinkt goed! Buitenland zeker?
klopt, Peru :D Op veel andere plekken eten ze het niet echt volgens mij. Hier is het ook meer een delicatesse dan normaal eten. Het enige nadeel vond ik dat het heel vet vlees is en dan gefrituurd, ik ben zelf niet zo'n grote fan van heel vet eten dus dat werd wel wat veel richting het einde. En alle kleine botjes is ook een ding als je daar mee zit:o

klopt, Peru :D Op veel andere plekken eten ze het niet echt volgens mij. Hier is het ook meer een delicatesse dan normaal eten. Het enige nadeel vond ik dat het heel vet vlees is en dan gefrituurd, ik ben zelf niet zo'n grote fan van heel vet eten dus dat werd wel wat veel richting het einde. En alle kleine botjes is ook een ding als je daar mee zit:o
O die botjes geen probleem, heb ik iets te doen tijdens het eten ;) Verder...dat frituren is wel een dingetje, hou ik niet zo van maar ben te benieuwd om het niet te proberen als ik de kans krijg haha. Dank voor je info!

Ik zie geen bier

Helaas geen gains voor jou

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven