- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Zeg dat maar niet tegen je zus!

(too soon?)
Is wel zo met pannenkoeken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg dat maar niet tegen je zus!

JA!!! Heerlijk, vind t alleen zo duur.
Dank voor alle tips !
Ik eet het nu met een eetlepel mayo en curry of chili op brood.
Met een uitje doe ik er nog langer over om het weg te krijgen, en ik eet het al op het moment dat ik mij mentaal het sterkste voel
Die tip met pindakaas, ga ik eerst proberen, en dan de frisse varianten![]()
klopt, PeruDaar ben ik dus al jaren benieuwd naar, cavia. Smaak klinkt goed! Buitenland zeker?
Op veel andere plekken eten ze het niet echt volgens mij. Hier is het ook meer een delicatesse dan normaal eten. Het enige nadeel vond ik dat het heel vet vlees is en dan gefrituurd, ik ben zelf niet zo'n grote fan van heel vet eten dus dat werd wel wat veel richting het einde. En alle kleine botjes is ook een ding als je daar mee zit
O die botjes geen probleem, heb ik iets te doen tijdens het etenklopt, PeruOp veel andere plekken eten ze het niet echt volgens mij. Hier is het ook meer een delicatesse dan normaal eten. Het enige nadeel vond ik dat het heel vet vlees is en dan gefrituurd, ik ben zelf niet zo'n grote fan van heel vet eten dus dat werd wel wat veel richting het einde. En alle kleine botjes is ook een ding als je daar mee zit
![]()
Verder...dat frituren is wel een dingetje, hou ik niet zo van maar ben te benieuwd om het niet te proberen als ik de kans krijg haha. Dank voor je info!Welnee ik zie sla.
En ik ben ecto. Het zal allemaal meevallen.
Morgen een pr ik voel het!
Ik mis je witte sportsokkenHopen dat ie lekker is. Doe nooit boodschappen bij appie. Sta ik bij de kassa €3,19 zo duur bakkie![]()
![]()
Team badslipper geen sokken
Bakken van 1 lt zijn 4,99. Veeeel voordeliger.Hopen dat ie lekker is. Doe nooit boodschappen bij appie. Sta ik bij de kassa €3,19 zo duur bakkie![]()
![]()

Nou ja ik zag de buitenkant en moest aan blauwebessn denken en toen lag ie al in mijn mandjeBakken van 1 lt zijn 4,99. Veeeel voordeliger.
Zonder gekheid, ik vind dat de beste Griekse yoghurt. Ontbijt er dagelijks mee.

van graskoeien toch? Is dit vegan? Gras.......Koeien.....Hopen dat ie lekker is. Doe nooit boodschappen bij appie. Sta ik bij de kassa €3,19 zo duur bakkie![]()
![]()

van graskoeien toch? Is dit vegan? Gras.......Koeien.....![]()
American Anabolic