- Waardering
- 14.131
Die, met havermout en rauwe cacaopoeder. Sinds ik dat ontbijt maak ik de gains van mijn leven.Nou ja ik zag de buitenkant en moest aan blauwebessn denken en toen lag ie al in mijn mandje![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die, met havermout en rauwe cacaopoeder. Sinds ik dat ontbijt maak ik de gains van mijn leven.Nou ja ik zag de buitenkant en moest aan blauwebessn denken en toen lag ie al in mijn mandje![]()
Bier is voor homo's. Doe mij maar rum.
En whisky?
Lekker. Morgen even flesje halen, denk. Met wat haze

Haze... ben er net weer vanaf dat hou ik ook maar zoLekker. Morgen even flesje halen, denk. Met wat haze![]()

Ik weet hoe je je voelt, heb het maar enkele keren gedaan sinds januari/februari maar t wordt wel weer eens tijdHaze... ben er net weer vanaf dat hou ik ook maar zo![]()

1 heisje is genoeg als ik een poos niet geblowd heb, ben dan de halve dag weg lolIk weet hoe je je voelt, heb het maar enkele keren gedaan sinds januari/februari maar t wordt wel weer eens tijd
Altijd leuk als een voorgedraaide een heel weekend mee gaat door de ontwenning![]()
Nieuwe food court geopend, meteen genieten van m’n craving en m’n verdiet weg eten.
![]()
Werd alleen een softijsje van de Mc. Genieten!
.3 euro betaal ik. En doe er 2/3 dagen mee
Smaakpapillen volledig van de wapper..caramel, kaas en tabasco in 1. Vult voor geen meter natuurlijk maar de smaak maakt alles goed![]()
bubbeltjes erbij drinken, die vullen wel...Smaakpapillen volledig van de wapper..caramel, kaas en tabasco in 1. Vult voor geen meter natuurlijk maar de smaak maakt alles goed![]()

Nou nee dus 😅 mijn 2koppige lintworm is het daar niet mee eens😂😂😂😂Je weet dat popcorn hoog op de verzadiging index vermeld staat? Vult wel degelijk!