- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Welkom! en succes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom! en succes

Yeah baby! En
Net als ik de keuken onder de courgettetroep? haha
Van alle verschillende dingen die ik met de staafmixer heb gepureerd voor mijn dochter toen ze 6+ maanden was moet ik zeggen dat courgette favoriet was. Courgetteprut met rijst en pulled chicken. Dat kon ze zo elke dag eten.
Ik begrijp haar. Doe ik zelf ook 🤣Van alle verschillende dingen die ik met de staafmixer heb gepureerd voor mijn dochter toen ze 6+ maanden was moet ik zeggen dat courgette favoriet was. Courgetteprut met rijst en pulled chicken. Dat kon ze zo elke dag eten.
Ja kwark pannekoek.Receptje voor Onit aub!
Welkom! Meteen ELite Member? Goede zaak!
Dit zijn pannenkoeken denk ik, receptje?
Scrambled pancakes, niets mis meeHet moest een pannenkoek worden, krijg je er van als je het beslag op het oog bij mekaar mikt ipv afwegen.![]()
In Oostenrijk noemen ze het kaiserschmarrn 
Ik heb me altijd afgevraagd of dat nou hetzelfde recept is als bij ons pannenkoeken...Scrambled pancakes, niets mis meeIn Oostenrijk noemen ze het kaiserschmarrn
![]()
)Ja kwark pannekoek.
150 gr kwark. 2 eieren. 60 gram brinta. De brinta kun je eventueel vervangen door havermout. Beetje natrena poeder erop voor de zoete smaak en fruit naar keuze erbij doen.
Beslag even laten staan voordat je gaat bakken. Wordt het vocht beter opgenomen.
maak eerst een vast onderlaagje met eibeslag, daarna de groenten erop, dan aftoppen met het laatste restje eibeslag, dan andere zijde bakken, werkt perfectRoerei (mislukte omelet) met Thaise wokgroenten en garnalen![]()
maak eerst een vast onderlaagje met eibeslag, daarna de groenten erop, dan aftoppen met het laatste restje eibeslag, dan andere zijde bakken, werkt perfect
In basis is het zo goed als hetzelfde, alleen wordt het anders geserveerd. Meestal rozijnen, maar ook vanillesaus en/of pruimen-shit.Ik heb me altijd afgevraagd of dat nou hetzelfde recept is als bij ons pannenkoeken...
Het smaakt wel anders vind ik, maar dat kan ook door de ijle lucht komen (of van de schnapps natuurlijk)
.Ja echt! Ik wilde er nog een eervolle vermelding bij doen maar dat komt dan zo over als reclame haha. Nog geen saus tegengekomen die zo goed smaakt voor een 0%Die saus is heerlijk hé! Ik heb 'm ook altijd in huis, lekker spicy.
Ja echt! Ik wilde er nog een eervolle vermelding bij doen maar dat komt dan zo over als reclame haha. Nog geen saus tegengekomen die zo goed smaakt voor een 0%
Heb jij nog tips qua zero sauzen? Gezien we wel redelijk dezelfde smaak lijken te hebben haha
Deze en de 0%chili en ceasar van action vind ik tot nu toe de beste
.
).