Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Lunchbakje
image.jpg
Welkom! en succes :)

Team zoats (zucchini oats) checking in! @Aline

A4BF1CD3-1A6A-4716-A427-209B1AF5A6A2.jpeg
Van alle verschillende dingen die ik met de staafmixer heb gepureerd voor mijn dochter toen ze 6+ maanden was moet ik zeggen dat courgette favoriet was. Courgetteprut met rijst en pulled chicken. Dat kon ze zo elke dag eten.

Van alle verschillende dingen die ik met de staafmixer heb gepureerd voor mijn dochter toen ze 6+ maanden was moet ik zeggen dat courgette favoriet was. Courgetteprut met rijst en pulled chicken. Dat kon ze zo elke dag eten.
Ik begrijp haar. Doe ik zelf ook 🤣

Receptje voor Onit aub!

Welkom! Meteen ELite Member? Goede zaak!

Dit zijn pannenkoeken denk ik, receptje?
Ja kwark pannekoek.
150 gr kwark. 2 eieren. 60 gram brinta. De brinta kun je eventueel vervangen door havermout. Beetje natrena poeder erop voor de zoete smaak en fruit naar keuze erbij doen.
Beslag even laten staan voordat je gaat bakken. Wordt het vocht beter opgenomen.

Scrambled pancakes, niets mis mee :P In Oostenrijk noemen ze het kaiserschmarrn :meal:
Ik heb me altijd afgevraagd of dat nou hetzelfde recept is als bij ons pannenkoeken...
Het smaakt wel anders vind ik, maar dat kan ook door de ijle lucht komen (of van de schnapps natuurlijk ;))

Ja kwark pannekoek.
150 gr kwark. 2 eieren. 60 gram brinta. De brinta kun je eventueel vervangen door havermout. Beetje natrena poeder erop voor de zoete smaak en fruit naar keuze erbij doen.
Beslag even laten staan voordat je gaat bakken. Wordt het vocht beter opgenomen.

Top! Lekkere post-WO vanavond!

Ik heb me altijd afgevraagd of dat nou hetzelfde recept is als bij ons pannenkoeken...
Het smaakt wel anders vind ik, maar dat kan ook door de ijle lucht komen (of van de schnapps natuurlijk ;))
In basis is het zo goed als hetzelfde, alleen wordt het anders geserveerd. Meestal rozijnen, maar ook vanillesaus en/of pruimen-shit.

Die saus is heerlijk hé! Ik heb 'm ook altijd in huis, lekker spicy :D.
Ja echt! Ik wilde er nog een eervolle vermelding bij doen maar dat komt dan zo over als reclame haha. Nog geen saus tegengekomen die zo goed smaakt voor een 0%
Heb jij nog tips qua zero sauzen? Gezien we wel redelijk dezelfde smaak lijken te hebben haha

Deze en de 0%chili en ceasar van action vind ik tot nu toe de beste

Ja echt! Ik wilde er nog een eervolle vermelding bij doen maar dat komt dan zo over als reclame haha. Nog geen saus tegengekomen die zo goed smaakt voor een 0%
Heb jij nog tips qua zero sauzen? Gezien we wel redelijk dezelfde smaak lijken te hebben haha

Deze en de 0%chili en ceasar van action vind ik tot nu toe de beste

Haha die laatste twee heb ik ook :roflol: .
Ik vind de "honey mustard" van Callowfit ook best lekker.
Mayo neem ik de 10% van Devos-Lemmens. Smaakt, vind ik, helemaal niet anders dan de "normale" mayo's (of het is omdat ik het al een hele tijd gewoon ben :p).

Terug
Naar boven