- Waardering
- 14.131
Waarom bedenk je om dat te doen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom bedenk je om dat te doen?

Hahahahahha ben wel van de voedselexpirimenten 😂 was benieuwd hoe dat zou smaken. Meer dan prima dus
Heb je geen grote pan met water om je rijst te koken?Iemand bekend met een magnetron rijstkoker en wat het voordeel is t.o.v. een normale magnetron bak?
![]()
Sistema Microwave Rijstkoker magnetron - Vaatwasbestendig - Rood – 2.6L | bol
Sistema Microwave Rijstkoker magnetron - Vaatwasbestendig - Rood – 2.6L. Ontdek het ultieme gemak voor rijst te koken met de Sistema Microwave...www.bol.com
![]()
Sistema Microwave Magnetronbakje - Stoomkoker magnetron - Met deksel - Rood - 2.4L | bol
Sistema Microwave Magnetronbakje - Stoomkoker magnetron - Met deksel - Rood - 2.4L. Ontdek het Sistema Microwave stoomkoker voor de magnetron, een...www.bol.com

Hij weet niet hoe die water moet kokenHeb je geen grote pan met water om je rijst te koken?
Edit: in before dat is geen antwoord op mijn vraag. Dat weet ik.![]()

Heb je geen grote pan met water om je rijst te koken?
Edit: in before dat is geen antwoord op mijn vraag. Dat weet ik.![]()
Ik vind rijst koken met een pan al heel eenvoudig. Daarnaast loopt gij niet wegh tijdens het mealpreppen. Prioriteiten stellen.Ja wel! Maar dit is toch veel eenvoudiger. Je stop het in de magnetron en loopt weg. Komt terug en het is klaar!

Ja wel! Maar dit is toch veel eenvoudiger. Je stop het in de magnetron en loopt weg. Komt terug en het is klaar!
Ik vind rijst koken met een pan al heel eenvoudig. Daarnaast loopt gij niet wegh tijdens het mealpreppen. Prioriteiten stellen.
Rijst is relaxed, ...pannetje water, rijst erin en vuurtje eronder. Ik laat soms de hond ff uit, kom ik terug, rijst klaar !
Smaakt dit hetzelfde als rijst gewoon koken?Ik maak rijst heel vaak klaar in de magnetron. Dubbele hoeveelheid water ten opzichte van de rijst en dan gewoon steeds een paar minuten tot het moment waarop de rijst al het water geabsorbeerd heeft. Daar heb je geen speciale magnetronrijstkoker voor nodig.