- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Al het Hollandse aan deze maal heb je er dus eigenlijk uit verkracht?Hutspot met knolselderij ipv aardappel en vega-gehakt er door.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al het Hollandse aan deze maal heb je er dus eigenlijk uit verkracht?Hutspot met knolselderij ipv aardappel en vega-gehakt er door.
Yep, meedogenloos van me hè... zo ben ik 😎Al het Hollandse aan deze maal heb je er dus eigenlijk uit verkracht?
Vraag je aan de ober of ze je vlees willen wegen?Cheatmeal burger en frieten
360gr aan rundvlees en nog een halve van m’n vriendin![]()
![]()

Aardig spraakzaam voor iemand die aan het doodgaan is![]()
Thaise wok. Met Spicy rode curry, met goede voedingswaarden (88 kcal per 100 gram).
Edit: wel goed roeren. Wanneer er 1 stukje curry op je tong beland ga je dood, zoals ik nu.

Net zalmfilet met huidzijde naar boven voor 10 min. in de oven op 180 graden bereid. Dat ik dat nooit eerder gedaan heb. Lekker krokant geworden die huid. Beetje grof zeezout als finishing touch. ♥
Dat ik daar nu pas achter kom.![]()

Heineken bier noemen, foei. Verder wel lekker zo te zien.Kenneklijk is er ook cheesecake op een poolse bbq.. wel genoeg bier en drank iig.
![]()
Ik drink gelukkig niet dus geen last van.Heineken bier noemen, foei. Verder wel lekker zo te zien.
Nee je kon kiezen uit 180gr beefburger, 360gr of 540gr. Nog nooit in een echt burger of steakhouse restaurant geweest?