ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
True maar hoeveel ei pak jij? Je zou 50/50 kunnen doenEigeel is t lekkerste van t ei. Ga dat niet weggooien.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True maar hoeveel ei pak jij? Je zou 50/50 kunnen doenEigeel is t lekkerste van t ei. Ga dat niet weggooien.

Not gonna happenTrue maar hoeveel ei pak jij? Je zou 50/50 kunnen doen![]()

Dan niet klagen

Ik zou eerder die witte bollen/brood vervangen , die eieren zijn niet het calorierijkste in verhoudingTrue maar hoeveel ei pak jij? Je zou 50/50 kunnen doen![]()
dat bordje / schaaltje lijkt wel een beetje op jou....shining 🌞Túrós tészta voor een paar dagen lunch gemaakt
-gekookte pasta
-túró
-zure room
-ham/spekblokjes (net wat je hebt)
-beetje extra kaas
Niet het gezondste, maar het vult als een baksteen
![]()

Jou kennende deed je er alsnog een halfuur over.

Ik denk dat ze dat zelf ook wel weet en het aantal calorieën gewoon de bedoeling wasIk zou eerder die witte bollen/brood vervangen , die eieren zijn niet het calorierijkste in verhouding

Hahahaha ja, ik eet ook veelal voeding😂😂Hoeveel eet jij op een dag? Zie alleen maar voeding voorbij komen![]()
Wat zijn aanraders om te halen bij de AH?
Heb o.a. deze nu meegenomen.
![]()
Welke heb je genomen dan? Er staan er 20 op die foto xD
Franks red hot, niet die wings.Hahahaha, de piri-piri. Heb nog hete sausen staan thuis. En een bak Hertog light.