Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Watn joekelVolgende smaak maar even proberen; pure chocolade. En die slagroom is zo lekker 🤩![]()
Ja, in deze tellen de cm's opeens wél, dat begrijp je

we gaan niet onder de 15cm, (dat begrijp ik/jeJa, in deze tellen de cm's opeens wél, dat begrijp je![]()

die kan zo in de brochure, wat een plaatje wowHamburger met zoete aardappel friet.
En een hoopje frietsaus van @XXL Nutrition
![]()
Slechts 872 kcals exclusief 750ml wijn en toefje saus.

Ik had hem van body en fit shop. Maar ik zag hem ook bij afvallen met bregje.
Thanks Boss!
Zei je chili? Chocola extra puur heb ik standaard een voorraad van liggen (van Lindt heb je die ook met chili.Chili vlokken pre shoot inderdaad. Om de aderen te pompen. Vlak voor de shoot shotje alcohol en stukje chocola (minimaal 80%).
Zei je chili? Chocola extra puur heb ik standaard een voorraad van liggen (van Lindt heb je die ook met chili.
![]()
Ontbijt morgen + meenemen afhankelijk van shape.
![]()
Dat is werkelijk de enige echte chocolade die ik lust (en waar ik tegen kan... ) Maar helaas zo extreem duur...

Wat is maaltijd 1? ziet er echt onwijs lekker uitNaast die taco is een burrito met kip etc .. Daarna nog 3 bakken yoghurt met fruit in het centrum en als afsluiting een pizza met groenten die viel verkeerd ( darnproblemen ) al met al een redelijk gezonde cheatday ( schat een calorieën van rond de 5000.
Lekker inderdaad, maar ik vind 85 lekkerder (en die smaakjes). Heb weleens 100% op.
Dat at ik al rond 12 in de middag , kip met kidneybonen en bloemkoolrijst en pindakaas verdunt met ketjap en thaise hete saus
Wat zit er in dat toetje ?![]()
Wat saus over van eerder deze week dus lekker veel.
Toetje vanmiddag al gemaakt.
![]()
Eet smakelijk allemaal!
Dat is zó kansloos idd...als iets zonde van de macro's is. De magioni bodems vind ik altijd super, zelf beleggen ook ideaal.Flut pizza van dr oetker, sompige bodem, zonde van me macros, wilde em weggooien maar had geen vervanger![]()