- Waardering
- 8.521
Jouw toetjes worden steeds beter man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ik voorheen ook maar probeer het eens...er staan bij mij nu 3 open en guess what? ik leef nog!Je vergeet de belangrijkste kaas in je opsomming: pindakaas (overigens de enige kaas waar ik gek op ben).
Over pindakaas gesproken: drie keer raden wat ik vandaag bij de Lidl heb gekocht? Juist de bio 100% pindakaas. Helaas gisteren net een grote pot 100% met noten van de AH geopend, dus de smaaktest laat nog even op zich wachten. Mijn inner-autist kan namelijk moeilijk omgaan met de gedachte dat twee potten gelijktijdig open zijn...

Poeh. even kijken hoor, deze komen van Aldi. Geen idee, iets van rond de 360-400 kcal denk ik, 6 rondjes. 180 kcal per 100 gram.Hey die meal heb ik eerder voorbij zien komen, van welk merk gebruik jij je rosti rondjes? Kan me van vorig x herinneren dat het best nog wat volume heb voor t aantal cals (de rosti). Voor hoeveel calorieën ligt er hier bijv. Aan rostirondjes?

Had ik voorheen ook maar probeer het eens...er staan bij mij nu 3 open en guess what? ik leef nog!![]()

Dat is iets...daar ben ik goed in! of overdrijf ik nu een beetjeTwee potten tegelijk open: daar zou ik met veel pijn en moeite nog mee kunnen leven. Maar drie... je kunt ook overdrijven!![]()

Dan maar sateetjes maken. Of gado gado. Ik vind die bio 100% trouwens uitstekend. Maar op brood eet ik het niet. Ik maak dusTwee potten tegelijk open: daar zou ik met veel pijn en moeite nog mee kunnen leven. Maar drie... je kunt ook overdrijven!![]()
Die van de Lidl moet je wel roeren. Omdat het in zijn eigen olie zit. Verder gewoon prima.Ik word steeds nieuwsgieriger. De kans dat er twee potten tegelijk opengaan wordt zienderogen groter. Ik gebruik pindakaas letterlijk overal bij. Is mij voornaamste bron van vetten. A jar of peanutbutter a day, keeps the corona away!
Ook steeds meer calorieën

Dit is de hemel 😋😋😋
Dit soort maaltijden vind ik vaak t beste, lekker "echt " ofzo![]()
Veel simpeler kan het niet, maar dat hoeft ook niet altijd.
Je hebt m al open heIk word steeds nieuwsgieriger. De kans dat er twee potten tegelijk opengaan wordt zienderogen groter. Ik gebruik pindakaas letterlijk overal bij. Is mij voornaamste bron van vetten. A jar of peanutbutter a day, keeps the corona away!
🙃🙃Dat ziet er lekker uit! Maarehm, klaar met cutten?