MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20200829_174915.jpg

Jouw toetjes worden steeds beter man

Je vergeet de belangrijkste kaas in je opsomming: pindakaas (overigens de enige kaas waar ik gek op ben).

Over pindakaas gesproken: drie keer raden wat ik vandaag bij de Lidl heb gekocht? Juist de bio 100% pindakaas. Helaas gisteren net een grote pot 100% met noten van de AH geopend, dus de smaaktest laat nog even op zich wachten. Mijn inner-autist kan namelijk moeilijk omgaan met de gedachte dat twee potten gelijktijdig open zijn...
Had ik voorheen ook maar probeer het eens...er staan bij mij nu 3 open en guess what? ik leef nog! :roflol:

Hey die meal heb ik eerder voorbij zien komen, van welk merk gebruik jij je rosti rondjes? Kan me van vorig x herinneren dat het best nog wat volume heb voor t aantal cals (de rosti). Voor hoeveel calorieën ligt er hier bijv. Aan rostirondjes?
Poeh. even kijken hoor, deze komen van Aldi. Geen idee, iets van rond de 360-400 kcal denk ik, 6 rondjes. 180 kcal per 100 gram.
Hhahaha ja, ik had nog rosti en kippenlever in de vriezer, de vorige keer was met sla. Je hebt goed opgelet ;)

Had ik voorheen ook maar probeer het eens...er staan bij mij nu 3 open en guess what? ik leef nog! :roflol:

Twee potten tegelijk open: daar zou ik met veel pijn en moeite nog mee kunnen leven. Maar drie... je kunt ook overdrijven! ;)

Twee potten tegelijk open: daar zou ik met veel pijn en moeite nog mee kunnen leven. Maar drie... je kunt ook overdrijven! ;)
Dan maar sateetjes maken. Of gado gado. Ik vind die bio 100% trouwens uitstekend. Maar op brood eet ik het niet. Ik maak dus
Gado gado oid. Smaakt verder prima.

Ik word steeds nieuwsgieriger. De kans dat er twee potten tegelijk opengaan wordt zienderogen groter. Ik gebruik pindakaas letterlijk overal bij. Is mij voornaamste bron van vetten. A jar of peanutbutter a day, keeps the corona away!

Ik word steeds nieuwsgieriger. De kans dat er twee potten tegelijk opengaan wordt zienderogen groter. Ik gebruik pindakaas letterlijk overal bij. Is mij voornaamste bron van vetten. A jar of peanutbutter a day, keeps the corona away!
Die van de Lidl moet je wel roeren. Omdat het in zijn eigen olie zit. Verder gewoon prima.

Terug
Naar boven