- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(Foute) Refeed vandaag. Hierna nog 9 dagen doorbijten en dan klaar 🏁.
Is bij mij ook vaak zo als ik eet met mannelijke vrienden hahahah.Pizza gainz incoming!
![]()
Best genant dat ik die van mij helemaal op heb, en meneer Bubs een stuk liet liggen. KleinmeisjeGrotemaag.
Ik wil ook dunkin donuts!!
Nou, zo te zien was het de moeite waard.(Foute) Refeed vandaag. Hierna nog 9 dagen doorbijten en dan klaar 🏁.
Let me guess, ham, salami and mushrooms.
Ik gok een pizza
Die heb jij natuurlijk ook naar binnen gewerktPizza gainz incoming!
![]()
Best genant dat ik die van mij helemaal op heb, en meneer Bubs een stuk liet liggen. KleinmeisjeGrotemaag.

The toppings of the pizza man!
En artisjokken. Lekker op pizza vind ik!
Nou... Ik heb getwijfeld maar uiteindelijk toch maar niet gedaan
. Mijn verzadigingsgevoel komt altijd met vertraging, en ik wist dat ik een half uur later spijt zou hebben
.Nou ik was toch aardig warm met mijn gok wat zit er op mijn pizza hahaPizza Modo mio - tomaat, kaas, ham, salami, champignons, artisjokken en pikante saus
Zelf daarna nog paprika, ui en wat champignons en pittigs opgegooid, want meer volume en lekker![]()
Een echte gok was het ook niet, want op de foto zie je duidelijk de salami, ham en artisjokken.Nou ik was toch aardig warm met mijn gok wat zit er op mijn pizza haha
Ik heb nog nooit van mijn leven artisjokken gegeten en weet mijn god niet hoe die eruit zien lol. Leek mij champignons.Een echte gok was het ook niet, want op de foto zie je duidelijk de salami, ham en artisjokken.