Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

goh dit ziet er allemaal zo heerlijk uit

Fuaaaaark die banana cake, ik ga die morgen gelijk eens maken!!

tumblr_lx4gg6Ftww1qb9h9jo1_400.gif

Ik maak echt twee van die cakes per week. Als soort gezonde broodvervanger (geen zout en broodverbeteraars, geen zout broodbeleg nodig etc)

Alleen dan alles 50% meer (dus 150g ipv 100 etc). En volkorenmeel ipv zelfrijzend bakmeel (wel beetje bakpoeder toevoegen).

Ideaal om mee te nemen en echt lekker! Ook veel variatie mogelijk dmv andere smaak whey, kaneel, flavour drops, vers/bevroren fruit erin zoals aardbeien kersen frambozen, noten, kokos of chocola.

Toevallig ook net eentje klaar :)

Hele cake is 2500kcal en is 16 plakjes

2sal6w7.jpg

wk1l49.jpg

quinoa salade:D

Meals:

Afbeelding 034.jpg

Afbeelding 029.jpg

2500 kcal fits nooit in mn macro's :(

IIFYM zonder IF, plz stahp 13j...

16 plakjes is ong. 155 (uit het hoofd) kcal per plakje, is best te doen toch?

Soms doe ik er een reep 86% chocola doorheen en dan is het gewoon een volledig dagrantsoen zo'n cake

3000kcal, 200g eiwt, 330g carbs en 90g vet. 50g vezels en bijna alle micronutriënten die je nodig hebt

Solar en Lowlands nam ik gewoon zo'n cake mee en dan heb je iig de eerste dag gezond kunnen eten

Soms doe ik er een reep 86% chocola doorheen en dan is het gewoon een volledig dagrantsoen zo'n cake

3000kcal, 200g eiwt, 330g carbs en 90g vet. 50g vezels en bijna alle micronutriënten die je nodig hebt

Solar en Lowlands nam ik gewoon zo'n cake mee en dan heb je iig de eerste dag gezond kunnen eten
Als je daar een dag op door kan komen kan ik dat nog eens proberen. :D
Komt wel ongeveer overeen met mijn macro's iig qua kcal.

Terug
Naar boven