- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Zat zo al in de rijst. Maar dit zit erin: Rijst, ui, wortel, bladselderij, plantaardige olie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en hij schrijft ook niet echt als een 13 jarige. Maar misschien is hij gewoon erg intelligent.
ben ondertussen miss 1/2 cm groter
Moet flink aankomen , en ben miss idd wel wat volwassener voor mijn leeftijd ...Welke 13 jarige is er nou bezig met bulken, bodybuilden, koken ...
Toen ik 13 was speelde ik lekker voetbal, pokémon enz.![]()
en pokemon is awesome 
Ik doe vwo ; 3e jaar gestart nu , ben redelijk licht toen in begon dus ben begonnen met bulkenben ondertussen miss 1/2 cm groter
Moet flink aankomen , en ben miss idd wel wat volwassener voor mijn leeftijd ...
13 jaar, dan zit je nog in de groei. Ik lees wel eens dat het niet verstandig is om dan te bodybuilden.
trek me er niks van aan dus dan..
Boontjes salade met tomaat en geitenkaas (en kipfilet)
http://lh4.googleusercontent.com/-W...r2n6MwR0/w989-h742-no/2013-09-09+12.49.34.jpg
13 jaar, dan zit je nog in de groei. Ik lees wel eens dat het niet verstandig is om dan te bodybuilden.

Rijst met biefreepjes, boontjes en paprika. Gekruid met peper, zout en soya. Was njommie!
Biefstuk op de markt gehaald in Bethlehem. Koeien, kalven en schaap hangt gewoon zo aan de haak. Biefstuk word zo voor je neus van het beest gesneden. Dus niks volgespoten met vocht o.i.d. Echt heerlijk!
Heb nog een foto bijgesloten van de vorige keer op de markt. Werd net een schaap geslacht.![]()