XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ja en hij schrijft ook niet echt als een 13 jarige. Maar misschien is hij gewoon erg intelligent.

Ik doe vwo ; 3e jaar gestart nu , ben redelijk licht toen in begon dus ben begonnen met bulken ;) ben ondertussen miss 1/2 cm groter :D Moet flink aankomen , en ben miss idd wel wat volwassener voor mijn leeftijd ...

Welke 13 jarige is er nou bezig met bulken, bodybuilden, koken ...
Toen ik 13 was speelde ik lekker voetbal, pokémon enz.:D

Welke 13 jarige is er nou bezig met bulken, bodybuilden, koken ...
Toen ik 13 was speelde ik lekker voetbal, pokémon enz.:D

speel ook voetbal :D en pokemon is awesome :eek:

Deze was van vanavond had weinig tijd en alles was bijna op :

Ei, rijst, half uitje, paprika, wortels

Afbeelding 038.jpg

Laatst bewerkt:
Ik doe vwo ; 3e jaar gestart nu , ben redelijk licht toen in begon dus ben begonnen met bulken ;) ben ondertussen miss 1/2 cm groter :D Moet flink aankomen , en ben miss idd wel wat volwassener voor mijn leeftijd ...

13 jaar, dan zit je nog in de groei. Ik lees wel eens dat het niet verstandig is om dan te bodybuilden.

Ontbijtje. Roerei, Animal Pak, water, thee.

uploadfromtaptalk1378712562846.jpg

Boontjes salade met tomaat en geitenkaas (en kipfilet)

2013-09-09+12.49.34.jpg

13 jaar, dan zit je nog in de groei. Ik lees wel eens dat het niet verstandig is om dan te bodybuilden.

Broscience man. Zolang je goed eet, voldoende rust neemt en een goede techniek hebt bij oefeningen dan is het niet schadelijk voor je als je nog groeit

geitenkaas is goed verstopt?
verder: Lekker!!

Yeah I know. Heb ermee hard gelopen in mijn rugzak dus al het lekkere is naar de bodem gezakt (geitenkaas, gesnipperde rauwe ui, zonnebloempitten). Heb het nog omgespit voordat ik het gegeten heb maar dat was pas na de foto. De kipfilet had ik als laatste op de salade gegooid dus dat lag nog mooi bovenop.

Snack time! :thumbs: :zuip:

ua4ac.jpg

Wilde perzik, hnnnnnnng!!!!

Bananen proteine cake :D

2ikqk39.jpg

2 rijpe bananen
2 eieren
100 gram havermout
100 gram zelfrijzend bakmeel
100 gram kwark
100 gram whey proteïne (banaan)
100 gram appelmoes
wat kaneel

Alles door elkaar roeren en in een cakeblik gooien (eerst bakpapier er in doen, was ik zelf vergeten..)

2ppjzhu.jpg

60min in de oven op 175 graden, laten afkoelen en uit het blik halen

25r135s.jpg

Laatst bewerkt:
Rijst met biefreepjes, boontjes en paprika. Gekruid met peper, zout en soya. Was njommie!

Biefstuk op de markt gehaald in Bethlehem. Koeien, kalven en schaap hangt gewoon zo aan de haak. Biefstuk word zo voor je neus van het beest gesneden. Dus niks volgespoten met vocht o.i.d. Echt heerlijk!
Heb nog een foto bijgesloten van de vorige keer op de markt. Werd net een schaap geslacht. :)

rijstmetbief.jpg

slagerij.jpg

bosbessen :cool:
2i9rrkm.jpg

prijs per kg?

Rijst met biefreepjes, boontjes en paprika. Gekruid met peper, zout en soya. Was njommie!

Biefstuk op de markt gehaald in Bethlehem. Koeien, kalven en schaap hangt gewoon zo aan de haak. Biefstuk word zo voor je neus van het beest gesneden. Dus niks volgespoten met vocht o.i.d. Echt heerlijk!
Heb nog een foto bijgesloten van de vorige keer op de markt. Werd net een schaap geslacht. :)

Terug
Naar boven