Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Toevallig had ik gisterenavond na jaren weer eens pangasiusfilet. Vooral omdat er een 35% kortingsticker op zat en ik een beetje de moraalridder was om te voorkomen dat hij weggegooid zou worden. Ik realiseerde mij meteen weer waarom ik zo lang geen panga had gegeten..
Smakeloze troep. :)
Hutsel het door elkaar met de groente, prima te eten. Ben al tevreden met elke maaltijd een stuk vlees/vis, wat ik voorheen nooit echt deed. Dieeten deed ik sowieso niet.

16012839573767444237384576028325.jpg
Hoe zijn die? Zie ze altijd bij de jumbo liggen:)

Hutsel het door elkaar met de groente, prima te eten. Ben al tevreden met elke maaltijd een stuk vlees/vis, wat ik voorheen nooit echt deed. Dieeten deed ik sowieso niet.
Zo slecht is het ook niet, ik overdreef een beetje. Het is functioneel en prima kwaliteit voeding, maar duurder dan kip wat ik toch lekkerder vindt.

Zo slecht is het ook niet, ik overdreef een beetje. Het is functioneel en prima kwaliteit voeding, maar duurder dan kip wat ik toch lekkerder vindt.
Ik ben de kip wel een beetje beu. Ik eet recentelijk veel kalkoen en pangasius. Heb toch liever kalkoen dan kip

Oeps sorry verkeerde topic @Onit , thankss

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik heb een vraagje voor jullie.

Op m'n werk hebben we een grote koelkast. Ik heb net wat bakken kwark ingeslagen, zodat ik in de ochtend de helft van zo'n bak kan pakken als ontbijt. Scheelt weer bakjes van thuis meenemen en afwassen etc.

Normaal weeg ik m'n voeding altijd af. Dat zal niet nu niet gaan. Dat is kut voor m'n autisme.

Iemand tips?

Op m'n werk hebben we een grote koelkast. Ik heb net wat bakken kwark ingeslagen, zodat ik in de ochtend de helft van zo'n bak kan pakken als ontbijt. Scheelt weer bakjes van thuis meenemen en afwassen etc.

Normaal weeg ik m'n voeding altijd af. Dat zal niet nu niet gaan. Dat is kut voor m'n autisme.

Iemand tips?
Zelf van te voren de kwark verdelen in eigen bakjes of niet zo autistisch zijn en gewoon op gevoel de helft eten. Je merkt snel genoeg wat ongeveer de helft is, en die 10 extra kcal gaan het verschil niet maken.

• Heart

Iemand tips?
gewoon op gevoel de helft eten. de dag erna nog eens. dan heb je een kleine marge.
over 2 dagen gezien heb je gewoon je targets gehaald?

Iemand tips?
Ik zou in 1x de hele bak opvreten, dat kan je wel gebruiken namelijk.

Zelf van te voren de kwark verdelen in eigen bakjes of niet zo autistisch zijn en gewoon op gevoel de helft eten. Je merkt snel genoeg wat ongeveer de helft is, en die 10 extra kcal gaan het verschil niet maken.
gewoon op gevoel de helft eten. de dag erna nog eens. dan heb je een kleine marge.
over 2 dagen gezien heb je gewoon je targets gehaald?

Precies, dat dacht ik ook. Thanks heren.

Ik zou in 1x de hele bak opvreten, dat kan je wel gebruiken namelijk.

Heb volle kwark genomen om goed te gainen. Jij gebruikt zeker magere kwark aan je kuiten te zien?

• Haha

Iemand tips?
Je kan toch gewoon eyeballen of een weegschaal kopen, wat verwacht je nou voor tips :roflol:

Of zit je zo verschrikkelijk laag in eiwit dat je het niet kan veroorloven om vijf gram minder of meer eiwit te eten?

Je kan toch gewoon eyeballen of een weegschaal kopen, wat verwacht je nou voor tips :roflol:

Of zit je zo verschrikkelijk laag in eiwit dat je het niet kan veroorloven om vijf gram minder of meer eiwit te eten?

Heb nog niet zoveel ervaring als andere hier op het forum. Was benieuwd naar hoe andere dat doen. Zit ook laag in eiwit ja.

Het gaat sws niet om dag totalen, eerder om week/maand totalen.

• Like
Het gaat sws niet om dag totalen, eerder om week/maand totalen.
Mwhoa, eiwit wil je redelijk consistent houden. Ik zou soweiso m'n dieet onder de loep nemen als ik in de "gevarenzone" kwam met vijf gram minder. Heck, als ik het goed herinner mogen voedingslabels van de overheid 20% afwijken. Dus het zou zo maar kunnen dat je de ene batch vijf gram meer eiwit binnenkrijgt dan de andere.

Ik zelf zit liever in de upper range qua eiwitten zodat ik 100% safe zit dan krampachtig aan die 1,6 - 1,8g eiwit studies vasthouden

Terug
Naar boven