AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

2qusy1g.jpg

Omnomnom! Post-workout op de zaterdagochtend om half 11 haha :D

Was ook erg lekker, en ook simpel klaar te maken. Altijd wel weer een ****-moment als je bord dan leeg is :o

Brunch!

image.jpg

Kip, avocado, sambal en opgewarmde tortilla wrap.

uploadfromtaptalk1379153854059.jpg

Effe een cheatmeal

6ei69v.jpg

Bulgur
Kipfilet
Bonen
Aardappelen
En groente mix

Woog rond de kilo

Laatst bewerkt:
Overnight oats

100g oats, 250g kwark, schepje whey banaan --> nachtje in de koelkast

10s8b3o.jpg

Overnight oats zijn awesome. Probeer het de volgende keer met Griekse Yoghurt en bosvruchten er bij!

Overnight oats

100g oats, 250g kwark, schepje whey banaan --> nachtje in de koelkast

10s8b3o.jpg
deze ga ik ook maar proberen alleen dan met bevroren frambozen icm met griekse yoghurt & whey cherry summertime ( wat een bazensmaak is btw :cool: )

wel lekker makkelijk die overnight oates dat je volgende ochtend gelijk ontbijt heb :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.817
Mini-dump aan meals van de afgelopen tijd :D

Collage van diverse proteine pannenkoeken & souffles en diverse toppings/stuffings; m'n meeneem-maaltijd van tegenwoordig. Low kcal low carb overdag; 's avonds sla ik mijn grootste meals achterover.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoete aardappel, broccoli + kip stirfry
angie_first_meal.jpg

Steak burger met avocado, champignons, tomaat etc.
burgers.jpg

Genieten @ Haagen Dasz :D
haagendasz.jpg

Stirfry van kip, wortel, spruiten en ui. Ik probeer tegenwoordig soms met stokjes te eten; dan eet ik langzamer en geniet ik meer van de maaltijd haha.
sprouts.jpg

Had laatst "sweet potato noodles" gehaald bij de toko. Grote roerbak dish met wokvlees en wat groenten.
sweetpotato_noodles.jpg

Bij de wok-to-walk in amsterdam; wokmaaltijd op basis van groenten+beef+garnaal
wok.jpg

Jouw posts altijd in dit topic

7bf3irp.gif

Mini-dump aan meals van de afgelopen tijd :D
Stirfry van kip, wortel, spruiten en ui. Ik probeer tegenwoordig soms met stokjes te eten; dan eet ik langzamer en geniet ik meer van de maaltijd haha.
Ziet er weer goed uit!
Ik kan net zo snel met stokjes eten als met een lepel. :p kwestie van vaak doen. ;)

2zzorvk.jpg

Pizza op basis van een bloemkoolbodem (buff dudes recept).

Alleen de bodem was uiteindelijk nog wat korrelig en niet goed hard. Iemand ideeën om dit beter te fixen in het recept? Had ongeveer 3-kwart bloemkool, kaas en 2 eieren (plus kruiden) maar het was dus niet helemaal goed een deeg structuur.

Smaakte overigens wel verdomd lekker, alleen geen harde bodem.

Terug
Naar boven