Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

2zzorvk.jpg

Pizza op basis van een bloemkoolbodem (buff dudes recept).

Alleen de bodem was uiteindelijk nog wat korrelig en niet goed hard. Iemand ideeën om dit beter te fixen in het recept? Had ongeveer 3-kwart bloemkool, kaas en 2 eieren (plus kruiden) maar het was dus niet helemaal goed een deeg structuur.

Smaakte overigens wel verdomd lekker, alleen geen harde bodem.

Nooit van dat recept gehoord. Wat ik wel al gehoord heb is pizza met een bodem op basis van tonijn, schijnt wel goed te werken en lekker ook.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.825
Jouw posts altijd in dit topic

*lolz*

Hahaha, dank! ;)

Ziet er weer goed uit!
Ik kan net zo snel met stokjes eten als met een lepel. :p kwestie van vaak doen. ;)

Ik kan op zich ook vrij snel eten met stokjes (practise does make perfect!), maar met een lepel kan ik echt scheppen... dat probeer ik te voorkomen :p

Wat heb je met die zoete aardappel gedaan, Gekruid en in de oven geschoven?

Yup! Kaneel en rozemarijn op deze :) Eerst een beetje besproeid met PAM cooking spray, maar met olijfolie besmeren zal ook goed werken. Iets van 30-40 min in de oven bij 180 graden Celsius, en halverwege eventjes omdraaien en opnieuw kruiden.

Ik kan op zich ook vrij snel eten met stokjes (practise does make perfect!), maar met een lepel kan ik echt scheppen... dat probeer ik te voorkomen :p
Yep.. ervaring he! ik kan er net zo snel mee eten nu. :D Maar het voordeel is dat je inderdaad automatisch wat rustiger gaat eten.

Yup! Kaneel en rozemarijn op deze :) Eerst een beetje besproeid met PAM cooking spray, maar met olijfolie besmeren zal ook goed werken. Iets van 30-40 min in de oven bij 180 graden Celsius, en halverwege eventjes omdraaien en opnieuw kruiden.
Wat je ook kan doen is de aardappel even schoonboenen. rondom inprikken met een vork dan nat keukenpapier eromheenwikkelen en even poffen in de magnetron. 5 min per 250 gram op max vermogen. (is bij mij 1000Watt). Dan is hij al bijna gaar. Even in plakken snijden en kruiden en dan paar minuten onder de gril. Ben je in 10-15 min klaar. Zo doe ik het altijd. :)
oh ja.. ik doe er meestal ook nog wat komijn op.

Yep.. ervaring he! ik kan er net zo snel mee eten nu. :D Maar het voordeel is dat je inderdaad automatisch wat rustiger gaat eten.

Wat je ook kan doen is de aardappel even schoonboenen. rondom inprikken met een vork dan nat keukenpapier eromheenwikkelen en even poffen in de magnetron. 5 min per 250 gram op max vermogen. (is bij mij 1000Watt). Dan is hij al bijna gaar. Even in plakken snijden en kruiden en dan paar minuten onder de gril. Ben je in 10-15 min klaar. Zo doe ik het altijd. :)

Ik snij ze meestal als frietjes, olijfolie en kruiden erbij, beetje mengen en dan in de oven. Poffen in de magnetron is inderdaad ook goed te doen.

Sommige dingen moet je inderdaad met stokjes eten, soba noodles zijn hiervan het beste voorbeeld, raar maar op die manier smaken ze gewoon beter.

Had ik nog nooit van gehoord! Thx voor de tip .... Ik ga wel even op zoek naar de details alvorens dit ook eens te doen want het lijkt een recept voor vuur, kaboem, pats... in je magnetron :D

Had ik nog nooit van gehoord! Thx voor de tip .... Ik ga wel even op zoek naar de details alvorens dit ook eens te doen want het lijkt een recept voor vuur, kaboem, pats... in je magnetron :D

Hahaha, ga er niet te dichtbij staan dan, we willen graag het resultaat nog even zien/horen :D

Werkt perfect. Ik doe het heel vaak. Veelal zeggen ze op internet da je ze zonder keukenpapier moet poffen. Maar in nat keukenpapier gaat het veel beter. Gewoon een aardappel inprikken. Dan in keukenpapier rollen en even onder de kraan zodat het papier nat is en dan op een bord poffen. Wat ik vaak doe als ik het niet weet of ze gaar zijn even papier openwikkelen en dan inprikken met een mes. Gaat het mes er soepel in dan zijn ze gaar. Gewoon proberen. Zelfs mijn moeder doet het nu zo en die kan echt niet koken. :D

2a4u984.jpg

Lekker simpel! Even snel gekookt, klaar in 20 minuten.

Per bakje:
150 gram noedels
125 gram koolvis
100 gram spinazie

Eet er 30 gram ongezouten pinda's bij elk bakje

Ziet er goed uit! Al lijkt spinazie en noodles me geen lekkere combi.

Paardensteak en postelein. Ijzerrrrr!

uploadfromtaptalk1379239743556.jpg

Ziet er goed uit! Al lijkt spinazie en noodles me geen lekkere combi.

Paardensteak en postelein. Ijzerrrrr!

De noodles, spinazie en koolvis goed door elkaar hutselen en het is echt lekker!

Dat van jou ziet er ook erg goed uit!

Je moet er geen alu folie omheen doen natuurlijk. Met papier uiteraard niet zo lang dat het uitdroogt anders gaat het ook mis.

Hmm 20 min totaal? Hoe bereid je het ? :rolleyes:

Ziet er goed uit moet ik zeggen ;)

Simpel, 3 kookpannen op het vuur,

1 met 1000gram spinazie (bevroren blokjes)
1 met 800 gram noodels -> kookend water bij
1 met 16 blokken (bevroren vierkante blokken) koolvis -> kookend water bij

Even wachten tot het klaar is en dan afwegen :p

Ga ik vanavond ook weer mee aan de gang voor al m'n eten @ work. Paar grote pannen op het vuur en je bent zo klaar! En alles is mooi voorbereid voor een paar dagen vooruit!

1 stokbrood
250 gram kalkoen gegrild
Wat sla en mayonaisse
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanaf morgen weer les aka saai en crapy eten opwarmen :sad:

2iqc0p5.jpg

Terug
Naar boven