MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

16035598729448555520143768472899.jpg
Ziet er lekker uit.

Kogelbiefstuk op een bedje van zoete aardappelpuree met daarbij wat sperziebonen, spruitjes, een crème van knolselderij en een salade van zeer fijn gesneden venkel en rode biet.

20201024_193308.jpg
20201024_193320.jpg
Werkloosheid wens ik niemand toe, maar ik gun dit topic die van jou, het knapt er zo van op!

# schrale troost

Top. Klinkt geweldig. Naan zou het feestje compleet maken.

Ik weet heel weinig van de Indiase keuken dus ik weet niet eens wat Naan is.
Het smaakte goed en ik heb er iemand heel blij mee gemaakt dus dan is mijn dag ook weer goed.

• Wow
Waarderingen: BB_
Ik weet heel weinig van de Indiase keuken dus ik weet niet eens wat Naan is.
Het smaakte goed en ik heb er iemand heel blij mee gemaakt dus dan is mijn dag ook weer goed.
Serieus?
Naan is soort van brood dat doorgaans (,net als rijst) bij Indiaas gegeten wordt. Je hebt bijv. peshwari (met kokos en rozijnen ), garlic en cheese naan. Men drinkt vaak Lassi hierbij (yoghurtdrank, zoet of zout). Uiteraard is niets verplicht, maar zeker het proberen waard al zeg ik het zelf.

Edit: als het maar gesmaakt heeft is het goed toch. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Serieus?
Naan is soort van brood dat doorgaans (,net als rijst) bij Indiaas gegeten wordt. Je hebt bijv. peshwari (met kokos en rozijnen ), garlic en cheese naan. Men drinkt vaak Lassi hierbij (yoghurtdrank, zoet of zout). Uiteraard is niets verplicht, maar zeker het proberen waard al zeg ik het zelf.

Edit: als het maar gesmaakt heeft is het goed toch. :thumbs:

peshwari ken ik dan weer wel.
weer wat geleerd, dankje.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven