Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • zomaar het bed in te duiken met iemand. Het gemak dat ik bespeur mij veel mannen vind ik dus wansmakelijk,
    Jezus man, vorige vriendin vond Je dan niet wansmakelijk of wat?
     
    Ga naar de battle arena jongens.

    Als jij Snuff-Sann zijn plek even inneemt BB_ , dan kan ik Netflix uitlaten vanavond :popcorn2:
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Is dat zo'n calzone met plakkerige kaasdraden als die opengaat?
    Ik wilde bijna zeggen 'vispizza' of iets met mosselen, maar ik had beloofd te stoppen met onsmakelijke woordgrapjes hier.
     
    Ik wilde bijna zeggen 'vispizza' of iets met mosselen, maar ik had beloofd te stoppen met onsmakelijke woordgrapjes hier.
    Een simpele ja of nee volstaat.
     
    • Haha
    Waarderingen: BB_
    mezelf hangry: je bent jezelf niet als je trek hebt. Eindelijk eten. :eating:

    Noodles - kip - groenten - Szechuan woksaus - kruiden - kokos - limoen - kokos - ketjap - vissaus - sambal - madame Jeanette etc etc.
    IMG_20201120_214714.jpg
     
    Oke daar zal ik mee stoppen (ik hou gewoon van woordgrapjes en zinspelingen in het algemeen) . Omgekeerd vind ik het misselijkmakend hoe veel mannen (niet alleen hier) over vrouwen, seks e.d. spreken. ('zalm op het menu', wtf)

    Als een vrouw zo losbandig zou zijn en spreken vinden we het allemaal een slet of hier, maar als man zou het ineens stoer zijn om met zoveel mogelijk vrouwen het bed te delen en zomaar het bed in te duiken met iemand. Het gemak dat ik bespeur mij veel mannen vind ik dus wansmakelijk, maar dat benadruk ik ook niet constant. Als anderen zo zijn en dat prima vinden moeten zij dat weten. Als ik dan echter te horen krijg dat ik moet laten weten dat iemand 'scoor' (alleen dat woord doet al onrecht aan de situatie) triggert mij dat inderdaad (en ja, ik hap nogal gauw, dat klopt). Wat mij betreft laten we het hierbij, want 'battlen' heb ik geen behoefte aan en vind ik niets iets voor volwassenen.

    Haha die B toch. Ik kan me nog goed herinneren dat ik een onervaren en onzekere tienerjongen was, die geen meid het bed in wist te krijgen. Toen deed ik ook net alsof ik enkel behoefte had aan een serieuze relatie en absoluut geen wilde nacht wilde hebben met een losbandig type. Alles om het fragiele ego te beschermen. Uiteraard wilde PuberPren in werkelijkheid niets liever dan iedere stapavond afsluiten door een willekeurige meid te naaien.

    Dat geeft niet. Dat is een 'ontkenningsfase' waar veel jongens even doorheen moeten, waarna de pret eindelijk kan beginnen. De een blijft er alleen iets langer in hangen dan de ander, toch B? ;)
     
    Haha die B toch. Ik kan me nog goed herinneren dat ik een onervaren en onzekere tienerjongen was, die geen meid het bed in wist te krijgen. Toen deed ik ook net alsof ik enkel behoefte had aan een serieuze relatie en absoluut geen wilde nacht wilde hebben met een losbandig type. Alles om het fragiele ego te beschermen. Uiteraard wilde PuberPren in werkelijkheid niets liever dan iedere stapavond afsluiten door een willekeurige meid te naaien.

    Dat geeft niet. Dat is een 'ontkenningsfase' waar veel jongens even doorheen moeten, waarna de pret eindelijk kan beginnen. De een blijft er alleen iets langer in hangen dan de ander, toch B? ;)
    Not this again...
    Zucht
     
    Ik kan me nog goed herinneren dat ik een onervaren en onzekere tienerjongen was, die geen meid het bed in wist te krijgen.
    Hier hebben wij nog steeds last van hoor, kan het mij daarom ook best goed herinneren :D
     
    BB_ ik vind die mannelijke drang om voortdurend iets te moeten bewijzen ook absurd, een chick is wel de laatste persoon aan wie ik wat wil bewijzen (no offence to the ladies here), ik lees liever een geschiedenisboek dan dat ik achter zo’n huppelkutje aanga om haar te kunnen versieren.
     
    BB_ ik vind die mannelijke drang om voortdurend iets te moeten bewijzen ook absurd, een chick is wel de laatste persoon aan wie ik wat wil bewijzen (no offence to the ladies here), ik lees liever een geschiedenisboek dan dat ik achter zo’n huppelkutje aanga om haar te kunnen versieren.
    Een vrouw die "Introduction to Medieval Europe" op tafel heeft liggen spreek ik wel aan hoor!
     
    BB_ ik vind die mannelijke drang om voortdurend iets te moeten bewijzen ook absurd, een chick is wel de laatste persoon aan wie ik wat wil bewijzen (no offence to the ladies here), ik lees liever een geschiedenisboek dan dat ik achter zo’n huppelkutje aanga om haar te kunnen versieren.
    Jij hebt haar kutje dan ook niet zien huppelen.
     
    BB_ ik vind die mannelijke drang om voortdurend iets te moeten bewijzen ook absurd, een chick is wel de laatste persoon aan wie ik wat wil bewijzen (no offence to the ladies here), ik lees liever een geschiedenisboek dan dat ik achter zo’n huppelkutje aanga om haar te kunnen versieren.

    Daar groei je idd op een bepaald moment weer overheen. Net als die White knight fase waar alles speciaal en met de juiste persoon moet zijn.

    Overigens sluit het een het ander niet uit. Menig student zal je kunnen vertellen dat het te combineren valt met het lezen van zeer interessante geschiedenisboeken.
     
    🥲 doe niet echt aan IF maar beginnen met ontbijten probeer ik wel iets wat uit te stellen.
    Gaat ook lastig als je in de ploegen werkt
    Bekijk bijlage 513415
    🥲 doe niet echt aan IF maar beginnen met ontbijten probeer ik wel iets wat uit te stellen.
    Gaat ook lastig als je in de ploegen werkt
    Bekijk bijlage 513415
    Hebben ze jouw ruggengraat wel eens onderzocht? Of is hij ooit al vervangen door een rubberen exemplaar? Kolere 🤣

    Ga nu eens een plan maken en je daaraan vasthouden man.
     
    Hebben ze jouw ruggengraat wel eens onderzocht? Of is hij ooit al vervangen door een rubberen exemplaar? Kolere 🤣

    Ga nu eens een plan maken en je daaraan vasthouden man.
    Want? Wordt hij daar gelukkiger van?
     
    Back
    Naar boven