Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

??Ja daar heb ik niets aan bedacht ik mij paar seconden later. Die post van nu lijkt mij wat beter ik ben geen @chrash

Hij heeft zelf ook een kut fysiek net als ons Tinus. En hij traint met een plan. Nou goed plan is dat zeg 🤣🤣🤣
Hebben ze jouw ruggengraat wel eens onderzocht? Of is hij ooit al vervangen door een rubberen exemplaar? Kolere 🤣
Ga nu eens een plan maken en je daaraan vasthouden man.
@Sparks79
En weer geeft meneer kritiek op wat? Ik geef simpelweg aan dan ik mijn ontbijten uitstel. En daarbij aangeef dat ik geen IF doe.
Wat is daar geen ruggengraat aan hebben? 7nov raakte ik alweer geblesseerd en kan dus keen KT doen. Daarom track ik nu mijn calorieën.
Wel doe ik vanaf vorige week omdat het weer kan elke dag cardio in de vorm van traplopen 20min lopen20min.
Eergisteren toen ik nog weekend had zelfs 2 keer naar de gym gegaan in de ochtend en avond zelfde ritueel traplopen en wandelen.
Dus hou gewoon je bek dicht met dat ik geen ruggengraat heb anders kom een keertje bij mij trainen
Als ik 2 dagen terug heb gemeld dat ik aan IF doe en nu ga zeggen dat ik het niet meer doe ja dan heb je een punt.
Maar nu lul je weer dom uit je nek. Wat je wel vaker doet en dan heb ik jouw fysiek gezien laat mij niet lachen man lol.
Ik erken en weet van mijzelf dat ik niet super dedicated ben maar er bijna beter bij sta dan jou dus gewoon je mond houden gappie
Ik kan best wel tegen kritiekja dat zien we
Maar dan moet je het wel kunnen odnerbouwen. welke mong**l zonder ruggengraat staat in zijn vrije dagen om 6 uur op om tegen 7 te kunnen trainen in de gym om vervolgens in de avond ook nog te sporten/hardlopen/fietsen?
Dat is toch wel een teken van ruggengraat/dedication. En ik ga niet weer melden wat mijn valkuilen/problemen in het verleden waren waardoor ik er nog steeds zo uitzie als dat ik nu doe.
Maar ik werk er nu aan en als ik jou moet geloven heb jij wel haaaardkooooree dedication maar je fysiek trekt ook op niets gozer.
Voor de rest ben je best wel aardig
Zit jij nu ook al aan de roids?@Sparks79
En weer geeft meneer kritiek op wat? Ik geef simpelweg aan dan ik mijn ontbijten uitstel. En daarbij aangeef dat ik geen IF doe.
Wat is daar geen ruggengraat aan hebben? 7nov raakte ik alweer geblesseerd en kan dus keen KT doen. Daarom track ik nu mijn calorieën.
Wel doe ik vanaf vorige week omdat het weer kan elke dag cardio in de vorm van traplopen 20min lopen20min.
Eergisteren toen ik nog weekend had zelfs 2 keer naar de gym gegaan in de ochtend en avond zelfde ritueel traplopen en wandelen.
Dus hou gewoon je bek dicht met dat ik geen ruggengraat heb anders kom een keertje bij mij trainen
Als ik 2 dagen terug heb gemeld dat ik aan IF doe en nu ga zeggen dat ik het niet meer doe ja dan heb je een punt.
Maar nu lul je weer dom uit je nek. Wat je wel vaker doet en dan heb ik jouw fysiek gezien laat mij niet lachen man lol.
Ik erken en weet van mijzelf dat ik niet super dedicated ben maar er bijna beter bij sta dan jou dus gewoon je mond houden gappie
Ik kan best wel tegen kritiekja dat zien we
Maar dan moet je het wel kunnen odnerbouwen. welke mong**l zonder ruggengraat staat in zijn vrije dagen om 6 uur op om tegen 7 te kunnen trainen in de gym om vervolgens in de avond ook nog te sporten/hardlopen/fietsen?
Dat is toch wel een teken van ruggengraat/dedication. En ik ga niet weer melden wat mijn valkuilen/problemen in het verleden waren waardoor ik er nog steeds zo uitzie als dat ik nu doe.
Maar ik werk er nu aan en als ik jou moet geloven heb jij wel haaaardkooooree dedication maar je fysiek trekt ook op niets gozer.
Voor de rest ben je best wel aardig
Daar komt nog bij je hoort mij vrijwel nooit echt klagen over het feit dat ik geen gains maak dat het niet wil lukken dat ik geen gewicht verlies.
Als ik dat aan het doen was week in week uit ja dan geef ik jou gelijk maar nu slaat het weer nergens op wat je zegt
Dus ja??

Ik heb bb medicatie. Bijwerkingen lange lappen tekst typen.
Ik dacht dat dat ww bijwerkingen waren...Ik heb bb medicatie. Bijwerkingen lange lappen tekst typen.

Werk werk?

![]()
Dbb Battle Arena
Om de topics te vrijwaren van roidrage en haantjesgedrag kunnen relletjes hier verder gezet worden.forum.bodybuilding.nl

Is dat 1500 bij elkaar??Kneiter brak, weinig honger dus dan maar op deze manier ez 1500 kcals laden.
ziet er zo weinig uit... 
Tel jij je calorieën wel ?Is dat 1500 bij elkaar??ziet er zo weinig uit...
ik eet bijna het dubbele in een maaltijd (qua hoeveelheid dan)
Ze hebben hier een sticky over
ofzoSandwiches zijn 504 kcal per stuk.Is dat 1500 bij elkaar??ziet er zo weinig uit...
ik eet bijna het dubbele in een maaltijd (qua hoeveelheid dan)