Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liever echte.
Stel je niet zo aan.
Volgens mij ben jij de enige die het nodig vindt continu te laten weten wat ie van mijn posts vindt (zelfs serieuze goedbedoelde posts zeik je af), maar maakt niet uit. Je mag je mening geven. 
Waar wat wanneer?Stel je niet zo aan.Volgens mij ben jij de enige die het nodig vindt continu te laten weten wat ie van mijn posts vindt (zelfs serieuze goedbedoelde posts zeik je af), maar maakt niet uit. Je mag je mening geven.
![]()
Je hebt bij mij dik een jaar op de negeerlijst gestaan door je stortvloed aan dat soort opmerkingen, denk niet dat hij de enige isStel je niet zo aan.Volgens mij ben jij de enige die het nodig vindt continu te laten weten wat ie van mijn posts vindt (zelfs serieuze goedbedoelde posts zeik je af), maar maakt niet uit. Je mag je mening geven.
![]()

Ik heb geen idee waar je het over hebt en waar die behoefte 'te battlen' vandaan komt, van mijn kant is er geen frustratie. Zit je iets dwars? (Ik heb trouwens geen posts van anderen voorbij zien komen, maar dat kan zijn doordat @th0maz op m'n negeer staat).Waar wat wanneer?
ben je blind voor anderen hun Posts dan?
wil gerust ff met je naar de battle arena hoor, moet je wel beloven je niet achter de modjes te verstoppen
Je bent geheel vrij om mij weer op de negeer te zetten natuurlijk indien je mijn posts liever niet ziet. Vrijheid, blijheid.Je hebt bij mij dik een jaar op de negeerlijst gestaan door je stortvloed aan dat soort opmerkingen, denk niet dat hij de enige is![]()
Ik lees ook weleens negatieve shit dat ik denk 'moet dat nou', gewoon negeren en doorgaan. Ik wens in ieder geval iedereen een fijn weekend. 
Ik denk dat je geen idee hebt hoe ik ben en dat je mij echt 200% verkeerd inschat (alleen het woord 'scoren' al en het denken in scoren of iemand aan de haak slaan al is zo anti-ik en heb ik heeeeeeel weinig mee@BB_ een volwassen vent die constant moet laten merken dat ie eens heeft kunnen scoren vind ik gewoon misselijkmakend, Pat 2.0 all over again
). Je hebt oprecht een compleet verkeerd beeld van hoe ik ben. (Wat ik triest vind is dat er mensen continu moeten laten weten 'hoeveel ** ze wel niet geneukt hebben' en dat er meer zijn dan een ander.)je doet het tans constant, ik kan zo zeggen dat je er 1, wss 2 hebt gehad puur omdat je het hier constant op het forum post.Ik denk dat je geen idee hebt hoe ik ben en dat je mij echt 200% verkeerd inschat (alleen het woord 'scoren' al en het denken in scoren of iemand aan de haak slaan al is zo anti-ik en heb ik heeeeeeel weinig mee). Je hebt oprecht een compleet verkeerd beeld van hoe ik ben. (Wat ik triest vind is dat er mensen continu moeten laten weten 'hoeveel ** ze wel niet geneukt hebben' en dat er meer zijn dan een ander.)
Dit klopt inderdaad wel, @Bertusje doet het tans constant, ik kan zo zeggen dat je er 1, wss 2 hebt gehad puur omdat je het hier constant op het forum post.
Tsja, jij waait toch wat met de wind mee...
Je bent geheel vrij om mij weer op de negeer te zetten natuurlijk indien je mijn posts liever niet ziet. Vrijheid, blijheid.Ik lees ook weleens negatieve shit dat ik denk 'moet dat nou', gewoon negeren en doorgaan. Ik wens in ieder geval iedereen een fijn weekend.
![]()
Oke daar zal ik mee stoppen (ik hou gewoon van woordgrapjes en zinspelingen in het algemeen) . Omgekeerd vind ik het misselijkmakend hoe veel mannen (niet alleen hier) over vrouwen, seks e.d. spreken. ('zalm op het menu', wtf)@BB_
als je het nu gewoon een keer vermeld, niks raar aan. Best flink dat je eens zalm op het menu hebt gehad, maar dat awkward kinderachtig gedoe erbij is wansmakelijk
En weer dat verheven nichterig gedoeOmgekeerd vind ik het misselijkmakend hoe veel mannen (niet alleen hier) over vrouwen, seks e.d. spreken. ('zalm op het menu', wtf)