AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Je cringed het gehele forum hoor.
Stel je niet zo aan. :P Volgens mij ben jij de enige die het nodig vindt continu te laten weten wat ie van mijn posts vindt (zelfs serieuze goedbedoelde posts zeik je af), maar maakt niet uit. Je mag je mening geven. :kiss:

Stel je niet zo aan. :P Volgens mij ben jij de enige die het nodig vindt continu te laten weten wat ie van mijn posts vindt (zelfs serieuze goedbedoelde posts zeik je af), maar maakt niet uit. Je mag je mening geven. :kiss:
Waar wat wanneer?
ben je blind voor anderen hun Posts dan?
wil gerust ff met je naar de battle arena hoor, moet je wel beloven je niet achter de modjes te verstoppen

• Haha
Waarderingen: Onit
Je hebt bij mij dik een jaar op de negeerlijst gestaan door je stortvloed aan dat soort opmerkingen, denk niet dat hij de enige is ;)

Waar wat wanneer?
ben je blind voor anderen hun Posts dan?
wil gerust ff met je naar de battle arena hoor, moet je wel beloven je niet achter de modjes te verstoppen
Ik heb geen idee waar je het over hebt en waar die behoefte 'te battlen' vandaan komt, van mijn kant is er geen frustratie. Zit je iets dwars? (Ik heb trouwens geen posts van anderen voorbij zien komen, maar dat kan zijn doordat @th0maz op m'n negeer staat).

@BB_ een volwassen vent die constant moet laten merken dat ie eens heeft kunnen scoren vind ik gewoon misselijkmakend, Pat 2.0 all over again

Je hebt bij mij dik een jaar op de negeerlijst gestaan door je stortvloed aan dat soort opmerkingen, denk niet dat hij de enige is ;)
Je bent geheel vrij om mij weer op de negeer te zetten natuurlijk indien je mijn posts liever niet ziet. Vrijheid, blijheid. :) Ik lees ook weleens negatieve shit dat ik denk 'moet dat nou', gewoon negeren en doorgaan. Ik wens in ieder geval iedereen een fijn weekend. :kiss:

@BB_ een volwassen vent die constant moet laten merken dat ie eens heeft kunnen scoren vind ik gewoon misselijkmakend, Pat 2.0 all over again
Ik denk dat je geen idee hebt hoe ik ben en dat je mij echt 200% verkeerd inschat (alleen het woord 'scoren' al en het denken in scoren of iemand aan de haak slaan al is zo anti-ik en heb ik heeeeeeel weinig mee :roflol:). Je hebt oprecht een compleet verkeerd beeld van hoe ik ben. (Wat ik triest vind is dat er mensen continu moeten laten weten 'hoeveel ** ze wel niet geneukt hebben' en dat er meer zijn dan een ander.)

Ik denk dat ik minder erop uit ben een vrouw 'te scoren' (zoals jij het misselijkmakend (zoals je zelf terecht zegt) noemt dan 99% van de mannen (dat weet ik wel vrij zeker zelfs).

Ik denk dat je geen idee hebt hoe ik ben en dat je mij echt 200% verkeerd inschat (alleen het woord 'scoren' al en het denken in scoren of iemand aan de haak slaan al is zo anti-ik en heb ik heeeeeeel weinig mee :roflol:). Je hebt oprecht een compleet verkeerd beeld van hoe ik ben. (Wat ik triest vind is dat er mensen continu moeten laten weten 'hoeveel ** ze wel niet geneukt hebben' en dat er meer zijn dan een ander.)
je doet het tans constant, ik kan zo zeggen dat je er 1, wss 2 hebt gehad puur omdat je het hier constant op het forum post.

blergh, en dat verheven gedoe erbij “scoren anti ik” blabla,
je bent toch een vent of niet?

Sorry crash, nu ga ik ook tegen jou liken :p

@BB_
als je het nu gewoon een keer vermeld, niks raar aan. Best flink dat je eens zalm op het menu hebt gehad, maar dat awkward kinderachtig gedoe erbij is wansmakelijk

• Like
Waarderingen: BB_
Je bent geheel vrij om mij weer op de negeer te zetten natuurlijk indien je mijn posts liever niet ziet. Vrijheid, blijheid. :) Ik lees ook weleens negatieve shit dat ik denk 'moet dat nou', gewoon negeren en doorgaan. Ik wens in ieder geval iedereen een fijn weekend. :kiss:

maar je zou toch stoppen met het forum na de contest?

16059011139945191294937568209155.jpg

@BB_
als je het nu gewoon een keer vermeld, niks raar aan. Best flink dat je eens zalm op het menu hebt gehad, maar dat awkward kinderachtig gedoe erbij is wansmakelijk
Oke daar zal ik mee stoppen (ik hou gewoon van woordgrapjes en zinspelingen in het algemeen) . Omgekeerd vind ik het misselijkmakend hoe veel mannen (niet alleen hier) over vrouwen, seks e.d. spreken. ('zalm op het menu', wtf)

Als een vrouw zo losbandig zou zijn en spreken vinden we het allemaal een sl*t of hier, maar als man zou het ineens stoer zijn om met zoveel mogelijk vrouwen het bed te delen en zomaar het bed in te duiken met iemand. Het gemak dat ik bespeur mij veel mannen vind ik dus wansmakelijk, maar dat benadruk ik ook niet constant. Als anderen zo zijn en dat prima vinden moeten zij dat weten. Als ik dan echter te horen krijg dat ik moet laten weten dat iemand 'scoor' (alleen dat woord doet al onrecht aan de situatie) triggert mij dat inderdaad (en ja, ik hap nogal gauw, dat klopt). Wat mij betreft laten we het hierbij, want 'battlen' heb ik geen behoefte aan en vind ik niets iets voor volwassenen.

Terug
Naar boven