- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Goed spul.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed spul.
Het is eigenlijk niet echt lekker. Je moet het achterover slaan dan gaat het wel.
AnijsHet is eigenlijk niet echt lekker. Je moet het achterover slaan dan gaat het wel.
Trouwens: ouzo, pastice, raki, en dat Italiaanse drankje heeft allemaal wel wat weg van elkaar.

Het is eigenlijk niet echt lekker. Je moet het achterover slaan dan gaat het wel.
Trouwens: ouzo, pastice, raki, en dat Italiaanse drankje heeft allemaal wel wat weg van elkaar.
Yes, dat is pastis

Zo nog langs de Chinees of de shoarmazaak?
Ideale combi... dan op een terrasje in Turkije, liefst simpel in het oosten van turkije... we zaten toen in Van aan het meer. In Igdir (met uitzicht op de Armeense grens) en Dogubayazit zal het je niet lukken.. alles alcoholvrij.Biertje kan er prima bij hoor. Afhankelijk van welke type je pakt maar over het algemeen kunnen ze vrij zout zijn. Ik vreet me een ongeluk aan de Turkse witte kaas als ik aan de Rakı zit.

Wat wil je ervan maken. Hoe simpel of hoe lastig....Iemand suggesties voor een kerst menu? Moet een diner verzorgen![]()

DranquiloJongens, zo gaat het niet lukken. Om gezondheidsredenen had ik besloten minder te gaan drinken en nu zit ik te kwijlen. Gelukkig heb ik nix in huis en zijn de winkels dicht. Nog een kopje thee dan maar.
Ik heb na dit genoeg gegeten hoor. Al moet ik wel zeggen dat het er op de foto’s kleiner uit ziet
Yes, very nijs
Ideale combi... dan op een terrasje in Turkije, liefst simpel in het oosten van turkije... we zaten toen in Van aan het meer. In Igdir (met uitzicht op de Armeense grens) en Dogubayazit zal het je niet lukken.. alles alcoholvrij.![]()

Gelukkig is Google mijn best vriend.Brab0’s ideale Rakı tafel:
- gegrild vlees
- (water)meloen
- warme meze
- koude meze
- gegrilde vis
- kilo’tje Turkse kazen
- Noten zoals hazelnoot, pistache, leblebi
![]()
Humus ken ik (lekker), de rest vraag ik wel aan Emsal.Meze is tapenade:
Haydari
Cacık
Paşa Mezesi
Acılı Ezme
Muhammara
Közlenmiş patlıcan salatası
Tarator
Şakşuka
Zeytinyağlı fava
Humus
Zeytinyağlı deniz börülcesi
Babagannuş
Radika otu
In Griekenland noemde ze kleine gerechtjes (soort tapas) die vaak vooraf worden gegeten Meze of Mezedes volgens mij. Deze tapenade ken ik niet (althans, alle woorden zijn in het Turks), maar klinkt goed.Meze is tapenade:
Haydari
Cacık
Paşa Mezesi
Acılı Ezme
Muhammara
Tarator
Şakşuka
Zeytinyağlı fava
Humus
Babagannuş
Radika otu
Vaak genoeg Cacık, Muhammara en Babagannuş gehad met oude of plat brood en een raki. Dan daarna mercimek met citroen en Chili olie en dan een lekkere stoofpot met fava.Meze is tapenade:
Haydari
Cacık
Paşa Mezesi
Acılı Ezme
Muhammara
Tarator
Şakşuka
Zeytinyağlı fava
Humus
Babagannuş
Radika otu

Jij hebt tenminste het echte Turkije bezocht en bent een echte kenner. Cappadocië geweest?Vaak genoeg Cacık, Muhammara en Babagannuş gehad met oude of plat brood en een raki. Dan daarna mercimek met citroen en Chili olie en dan een lekkere stoofpot met fava.
Kan niet wachten tot ik zoiets weer kan eten en dan het liefst in Turkije zelf... in Kars een keer in een klein restaurantje gegeten.![]()
In Griekenland noemde ze kleine gerechtjes (soort tapas) die vaak vooraf worden gegeten Meze of Mezedes volgens mij. Deze tapenade ken ik niet (althans, alle woorden zijn in het Turks), maar klinkt goed.