AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

16114854005258240218633130315329.jpg

Hahaha.. ik kook altijd m'n vlees 🤣🤣🤣
Heb ik ook maanden gedaan, zou enkel nog doen laatste weken voor een wedstrijdvoorbereiding/diepe cut. Dus dat is nog niet voor meteen.
Al vond ik het wel een mentale hel.
Geen enkele ''cheatmeal'' komt erin?

Heb ik ook maanden gedaan, zou enkel nog doen laatste weken voor een wedstrijdvoorbereiding/diepe cut. Dus dat is nog niet voor meteen.
Nop gene cheat meall.. doe enkel na wedstrijd.. of als het echt nodig is van m'n coach. :)

HAHAH.. weet niet... in m'n kopje denk ik nog steeds min mogelijk vetten xD ik ben dat zo gewoon ook ..
Je hebt tegenwoordig ook gewoon cooking spray
Niks mis met vetten. Juist goed voor je hormoonhuishouding.
Dit inderdaad, maar als je je vet uit andere zaken wil halen dan de olie om in te bakken kun je prima cooking spray gebruiken
Dat is toch niet te vreten?

Je hebt tegenwoordig ook gewoon cooking spray

Dit inderdaad, maar als je je vet uit andere zaken wil halen dan de olie om in te bakken kun je prima cooking spray gebruiken

Dat is toch niet te vreten?
This wat je zelf gewoon zijt he haha.

Ik krijg weliswaar al een misselijk gevoel als ik haar foto's bekijk, mijn bakjes zagen er juist hetzelfde uit inclusief de steak.
Is zeker te doen voor paar weken, maar het na verloop van tijd kijk je toch tegen elke maaltijd op en dat is ook niet bevorderlijk voor je mentale welzijn, voelde me echt elke dag slechter worden :p.

Zeker toen ik besloot zo goed als vetloos te eten, permanent vermoeid.

Ik krijg weliswaar al een misselijk gevoel als ik haar foto's bekijk, mijn bakjes zagen er juist hetzelfde uit inclusief de steak.
Is zeker te doen voor paar weken, maar het na verloop van tijd kijk je toch tegen elke maaltijd op en dat is ook niet bevorderlijk voor je mentale welzijn, voelde me echt elke dag slechter worden :p.

Zeker toen ik besloot zo goed als vetloos te eten, permanent vermoeid.
Maar waarom zou je je biefstuk (of elk ander vlees) koken? Dat idee is nog nooit in me opgekomen. Je hebt toch cooking spray tegenwoordig.

Maar waarom zou je je biefstuk (of elk ander vlees) koken? Dat idee is nog nooit in me opgekomen. Je hebt toch cooking spray tegenwoordig.
Zodra iemand zelfs moeilijk doet over dat mini beetje vet wat in biefstuk zit dan ben je in mijn ogen gewoon compleet borderline geobsedeerd.

In haar geval nog een stap verder: een obsessie gebaseerd op verkeerde informatie.

Kan misschien gemeen overkomen maar het is wat het is. Droge biefstuk met droge pasta klinkt natuurlijk super hardcore maar t voegt weinig toe aan het resultaat.

Grill het desnoods. En waarom geen saus over je pasta? Je mag er best van genieten, dat is de kleine moeite wel waard.

Terug
Naar boven