- Waardering
- 2.989
- Lengte
- 1m65
Hahaha.. ik kook altijd m'n vlees 🤣🤣🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha.. ik kook altijd m'n vlees 🤣🤣🤣
schijnbaar heeft mn gezagvoerende houding er voor gezorgd dat er geen toetsenborden/laptops of ander typegerei te zien is!!
Why?

HAHAH.. weet niet... in m'n kopje denk ik nog steeds min mogelijk vetten xD ik ben dat zo gewoon ook ..
Niks mis met vetten. Juist goed voor je hormoonhuishouding.HAHAH.. weet niet... in m'n kopje denk ik nog steeds min mogelijk vetten xD ik ben dat zo gewoon ook ..
Heb ik ook maanden gedaan, zou enkel nog doen laatste weken voor een wedstrijdvoorbereiding/diepe cut. Dus dat is nog niet voor meteen.
Nop gene cheat meall.. doe enkel na wedstrijd.. of als het echt nodig is van m'n coach.Heb ik ook maanden gedaan, zou enkel nog doen laatste weken voor een wedstrijdvoorbereiding/diepe cut. Dus dat is nog niet voor meteen.
Al vond ik het wel een mentale hel.
Geen enkele ''cheatmeal'' komt erin?

Je hebt tegenwoordig ook gewoon cooking sprayHAHAH.. weet niet... in m'n kopje denk ik nog steeds min mogelijk vetten xD ik ben dat zo gewoon ook ..
Dit inderdaad, maar als je je vet uit andere zaken wil halen dan de olie om in te bakken kun je prima cooking spray gebruikenNiks mis met vetten. Juist goed voor je hormoonhuishouding.
Dat is toch niet te vreten?Heb ik ook maanden gedaan, zou enkel nog doen laatste weken voor een wedstrijdvoorbereiding/diepe cut. Dus dat is nog niet voor meteen.
Al vond ik het wel een mentale hel.
Geen enkele ''cheatmeal'' komt erin?
This wat je zelf gewoon zijt he haha.Je hebt tegenwoordig ook gewoon cooking spray
Dit inderdaad, maar als je je vet uit andere zaken wil halen dan de olie om in te bakken kun je prima cooking spray gebruiken
Dat is toch niet te vreten?
Wat betekent dit? Is denk ik Belgisch😅
Het is wat je zelf gewoon bent*
Die biefstuk zijt niet gewoon, zot.Het is wat je zelf gewoon bent*
aka het is al een gewoonte en heeft er dus geen last van
Ik krijg weliswaar al een misselijk gevoel als ik haar foto's bekijk, mijn bakjes zagen er juist hetzelfde uit inclusief de steak.
.Klopt. Als het aan mij lag stuurde ik haar het land uit. Schandalig. Hier is biefstuk friet juist een van de betere gerechtjes en gaat zij dat zo verpesten. Gekookte biefstuk met droge pasta

Maar waarom zou je je biefstuk (of elk ander vlees) koken? Dat idee is nog nooit in me opgekomen. Je hebt toch cooking spray tegenwoordig.Ik krijg weliswaar al een misselijk gevoel als ik haar foto's bekijk, mijn bakjes zagen er juist hetzelfde uit inclusief de steak.
Is zeker te doen voor paar weken, maar het na verloop van tijd kijk je toch tegen elke maaltijd op en dat is ook niet bevorderlijk voor je mentale welzijn, voelde me echt elke dag slechter worden.
Zeker toen ik besloot zo goed als vetloos te eten, permanent vermoeid.
Zodra iemand zelfs moeilijk doet over dat mini beetje vet wat in biefstuk zit dan ben je in mijn ogen gewoon compleet borderline geobsedeerd.Maar waarom zou je je biefstuk (of elk ander vlees) koken? Dat idee is nog nooit in me opgekomen. Je hebt toch cooking spray tegenwoordig.
Ohh sorry..
het is een gewoonte makkelijk om m'n vlees gewoon in m'n mandje te doen met water (vind ik lekker handig. )