- Waardering
- 2.989
- Lengte
- 1m65
Owhjaa grillen ! Ga ik vanavond eens doen ja !Grill het desnoods. En waarom geen saus over je pasta? Je mag er best van genieten, dat is de kleine moeite wel waard.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Owhjaa grillen ! Ga ik vanavond eens doen ja !Grill het desnoods. En waarom geen saus over je pasta? Je mag er best van genieten, dat is de kleine moeite wel waard.
Maar krijg je dagelijks wel voldoende gezonde vetten binnen? Gekookte biefstuk komt op mij een beetje over als een vetfobie.
Daarom juist omdat er nu zat alternatieven zijn zou ik het niet meer doen, enkel de kip misschien (maar dan wel in bouillon)Maar waarom zou je je biefstuk (of elk ander vlees) koken? Dat idee is nog nooit in me opgekomen. Je hebt toch cooking spray tegenwoordig.
Ja zeker . Krijg voldoende vetten binnen!Maar krijg je dagelijks wel voldoende gezonde vetten binnen? Gekookte biefstuk komt op mij een beetje over als een vetfobie.
Die aardappel met knoflook rozemarijn van de lidl?Kabeljauw gemarineerd met satekruiden, ovenaardappel en wat komkommer
Yes! Standaard in huis lol
Ik gooi die altijd in de airfryer, echt super lekker
In de airfryer is het ook super. Meestal is de airfryer al bezet voor de kip of het gehakt dus moet ik wel de oven gebruikenIk gooi die altijd in de airfryer, echt super lekker

Ze zeggen wel eens, je bent wat je eet!
Wat wil jij dan met je poffertjesporum🤣🤣Ze zeggen wel eens, je bent wat je eet!
Lekker de carbs pakken, loop je er wel weer uit.
Ja verhouding is super en kan niet meer zonder. Echt verslaafd er aanBedankt! Dan kom je op zo’n 30gram eiwit per 100gram?
wat is dat op de achtergrond? toech niet een toetsenbord he?Luie zondag. Wortelwrap zuivelspread kipfilet paprika![]()
snackje?
Bon appetit 
digibeet
hahahaha