Vipex
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.329
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kruidenmix gebruiken. Is wel een paar kcal maar toch minimaal.Iemand nog tips/ervaring om een stuk kabeljauw (of andere witte vis in dezelfde kcal range) lekker te bereiden in pan/airfryer zonder extra kcal toe te voegen.
Tilapia?Iemand nog tips/ervaring om een stuk kabeljauw (of andere witte vis in dezelfde kcal range) lekker te bereiden in pan/airfryer zonder extra kcal toe te voegen.
Wat kruiden doe ik er wel bij, maar gaat meer om de bereidingswijze. Altijd als ik kabeljauw oid klaar maar wordt het mega droog.Kruidenmix gebruiken. Is wel een paar kcal maar toch minimaal.
Heb zelf van de lidl de Hongaarse kruiden mix. Nu hadden ze ook tzaziki kruidenmix maar die kan je ook prima gebruiken bij vis. Ik gebruik hem zelf bij kip.
In de Mexicaanse weken hadden ze ook potjes tex mex mix.
En ik heb deze
![]()
Kruidenmolen | Action NL
Maak je gerechten extra lekker met deze smaakvolle kruidenmix. | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in Nederland!www.action.com

Is dat lekkerder?
Geen ervaring met een airfryer, maar in alufolie misschien? Dus een vispakketje, met kruiden/groenten...Wat kruiden doe ik er wel bij, maar gaat meer om de bereidingswijze. Altijd als ik kabeljauw oid klaar maar wordt het mega droog.
Ik had gegoogled om kabeljauw in de airfryer te bereiden maar dan krijg je allemaal recepten met een korst van paneermeel oid
Is dat lekkerder?
Dit inderdaad. Inpakken in aluminiumfolie en eventueel een schijf Citroen toevoegen.Geen ervaring met een airfryer, maar in alufolie misschien? Dus een vispakketje, met kruiden/groenten...
Jazeker, en heeft niet echt wat nodig.
Lol, ik eet nu panga. Beide is net zo vervuild, tilapia bevat iets meer kcal en vetten, maar is wel iets lekkerder.Jazeker, en heeft niet echt wat nodig.
Alleen niet verwarren met pangasiusfilet, dat is echt niets
Nog change of plans voor de laatste weken wat betreft gear?
Geen ervaring met een airfryer, maar in alufolie misschien? Dus een vispakketje, met kruiden/groenten...
Dit inderdaad. Inpakken in aluminiumfolie en eventueel een schijf Citroen toevoegen.
Hoe lang zou ik 260 gram in de airfryer laten?
Dankje voor de tip, komende week eens proberenJazeker, en heeft niet echt wat nodig.
Alleen niet verwarren met pangasiusfilet, dat is echt niets
In folie doen maar dan wordt t niet soms erg vochtig. Het vocht wat erafkomt is daarentegen wel lekker bij rijst.Wat kruiden doe ik er wel bij, maar gaat meer om de bereidingswijze. Altijd als ik kabeljauw oid klaar maar wordt het mega droog.
Ik had gegoogled om kabeljauw in de airfryer te bereiden maar dan krijg je allemaal recepten met een korst van paneermeel oid![]()
In folie doen maar dan wordt t niet soms erg vochtig. Het vocht wat erafkomt is daarentegen wel lekker bij rijst.
Je kan eventueel je rijst iets minder gaan koken en dat in de folie erbij doen.
Volgens mij heb je ook braadzakjes die in de airfryer kunnen. Ik zal eens zoeken.
Helaas zonder rijstIk eet zelf geen witvis maar de lekkerste manier lijkt mij om gewoon een stirfry te maken met rijst indien je er carbs naast eet.
eet mijn rijstmaaltijden allemaal op het werk en witvis uit de magnetron is helemaal niet te vreten dus die rijstmaaltijden eet ik met kip.Ja, dat wordt al zeker 10 jaar gezegd, maar niet ondersteund door een toxicologisch onderzoek. Bij vette vis wel.Lol, ik eet nu panga. Beide is net zo vervuild, tilapia bevat iets meer kcal en vetten, maar is wel iets lekkerder.
in aluminiumfolie inpakken, droogt ie niet uitIk had gegoogled om kabeljauw in de airfryer te bereiden maar dan krijg je allemaal recepten met een korst van paneermeel oid![]()