- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
hartjes maken, dat eet wel smakelijk (er)Ja nou, al eens gedaan hoor.. maar vind prettig zo eten. Haha. Maar ga toch die cream of rice bestellen !!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hartjes maken, dat eet wel smakelijk (er)Ja nou, al eens gedaan hoor.. maar vind prettig zo eten. Haha. Maar ga toch die cream of rice bestellen !!

Beste sites / smaken voor cream of rice? En welke verhouding rice / whey is aanbevolen? @wovano thanksJa nou, al eens gedaan hoor.. maar vind prettig zo eten. Haha. Maar ga toch die cream of rice bestellen !!

Ik zou er niet eens whey doorheen doenBeste sites / smaken voor cream of rice? En welke verhouding rice / whey is aanbevolen? @wovano thanks![]()
ik had nu 10 potten besteld bij tbjp nutrition. Waren 1+1 en met verzendkosten en invoerrechten betaalde ik uiteindelijk 18 euro per pot. Maar eerlijk gezegd, de allerlekkerste zijn die van complete strength bij alphasupps.nl, rode potten. En dan de smaken apple pie en caramel biscuit.Zonder whey? :O, ik dacht dat het met Havermoutpap te vergelijken wasIk zou er niet eens whey doorheen doenik had nu 10 potten besteld bij tbjp nutrition. Waren 1+1 en met verzendkosten en invoerrechten betaalde ik uiteindelijk 18 euro per pot. Maar eerlijk gezegd, de allerlekkerste zijn die van complete strength bij alphasupps.nl, rode potten. En dan de smaken apple pie en caramel biscuit.
Er zit al een smaak aan en het wordt een lekker stevig papje. Whey toevoegen is dus niet nodig, maar het kan wel.Zonder whey? :O, ik dacht dat het met Havermoutpap te vergelijken was
Oke oke thanks! Nu even wachten op de blackfriday bij alphasupsEr zit al een smaak aan en het wordt een lekker stevig papje. Whey toevoegen is dus niet nodig, maar het kan wel.
MetoooOke oke thanks! Nu even wachten op de blackfriday bij alphasups
Hij ziet er weer lekker uit DukeZandkist!
Haha bedankt man, helemaal vergeten dat ik dat topic nog heb.. tijd om eens wat toe te voegenHij ziet er weer lekker uit DukeZandkist!
Deze mag zo in je receptentopic...

Burgers MET frietjes.....![]()
Zelfgemaakte burgers of frietjes met deze saus voor cheat vanavond ..
![]()
En absoluut GEEN zero mayo
Je doet er alles aan om je cheat te saboteren, ik weet 100% zeker als Roel je 2x per week laat cheaten hij dit met een reden doet.![]()

Haha neen.Je doet er alles aan om je cheat te saboteren, ik weet 100% zeker als Roel je 2x per week laat cheaten hij dit met een reden doet.![]()
Als het elke week een cheat is, dan is het geen cheat meer maar gewoon ingepland toch?