apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe de hel kom jij aan 900 kcal?- 2 eieren
- 250g eiwitten
- Kastanje champignons, prei en ui
- 2 boterhammen
- Zout + paprikapoeder (met kerrie & knoflookpoeder is ie het beste vind ik, maar er komt visite en dat ei stinkt dan enorm).
Belachelijk grote maaltijd qua volume, maar 900 kcal. +-60g eiwit.
![]()
Ohh sorry je hebt helemaal gelijk, 717 kcal is het. Bakboter afgewogen tot precies 25g.Hoe de hel kom jij aan 900 kcal?
2 eieren 80 kcal/ stuk =160 kcal
250 ml eiwit. 50 kcal /100 ml =125 kcal
Groente stel 300 gr = 75 kcal max
1 bth =ca 80 kcal dus 2 = ca 160 kcal
Das totaal een 520 kcal.
Even ruim rekenen 550 kcal. 15 gr boter = 110 kcal. Zit je op 660 kcal.
Tenzij je enorm veel boter gebruikt oid?
Ik heb lange tijd 5 gebakken eieren met kip en groente op 2 toastbrood gegeten en kwam op ca. 750 kcal uit. (Incl. Olie)
Wordt t meteen NOG aantrekkelijkerOhh sorry je hebt helemaal gelijk, 717 kcal is het. Bakboter afgewogen tot precies 25g.
2 boterhammen = 162
Roerbakgroente 250g = 85
Boter = 156
2 eieren = 194 (waren redelijk groot)
250 eggwhites = 120
57,2g eiwit 717kcal
Ik zal het even aanpassen in mijn originele post.

Ja precies, het is wel een van de maaltijden die me enorm helpt tijdens het cutten. Kunt veel volume eten, veel eiwit voor relatief weinig kcal. Ook vult de maaltijd vrij goed, ikzelf heb de rest van de middag geen honger meer als ik dat gegeten heb.
Was bij mij t ontbijt.... om 6.30.. had om 9.30 dan de volgende warme maaltijd (pasta) en had dan gewoon alweer trekJa precies, het is wel een van de maaltijden die me enorm helpt tijdens het cutten. Kunt veel volume eten, veel eiwit voor relatief weinig kcal. Ook vult de maaltijd vrij goed, ikzelf heb de rest van de middag geen honger meer als ik dat gegeten heb.

Grenzen open, nu!

Gezellig bij de bovenbuurman? Mooi om te zien dat jullie het nu wel goed met elkaar kunnen vinden.
Da's een Irakees, hij is helemaal in de multiculti.