Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

2xOBPiS.jpg

Wacht!! Zie topic: [Link niet meer beschikbaar]
Hoe heb jij die pannekoeken gemaakt? Zien er tof uit [ook niet aangebrand?]! En wat zit erbovenop??
Echt mooie pannekoeken :)

Onderschat de complexiteit niet. Men neemt 2 eieren met havermout ik doe de hoeveelheid altijd op gevoel (30-45gr).

Klutsen mooi mengsel van maken. Pan met een heel klein beetje olijfolie op een redelijk vuurtje ik zelf heb inductie dus doe hem op stand 5 vd 10.

Zodra je pan warm is giet je het ei havermout mengsel erin en eventueel met een houtenlepel verspreid je het zodat het evenredig is. Deksel erop en wanneer de ene kant er goed uit ziet draai je hem om en weer deksel erop. Als beide kanten er prima uit zien kun je hem naar wens versieren met bijvoorbeeld pindakaas of jam.

Optioneel kun je ook melk of proteïnepoeder door het mengseltje heen gooien.

Onderschat de complexiteit niet. Men neemt 2 eieren met havermout ik doe de hoeveelheid altijd op gevoel (30-45gr).

Klutsen mooi mengsel van maken. Pan met een heel klein beetje olijfolie op een redelijk vuurtje ik zelf heb inductie dus doe hem op stand 5 vd 10.

Zodra je pan warm is giet je het ei havermout mengsel erin en eventueel met een houtenlepel verspreid je het zodat het evenredig is. Deksel erop en wanneer de ene kant er goed uit ziet draai je hem om en weer deksel erop. Als beide kanten er prima uit zien kun je hem naar wens versieren met bijvoorbeeld pindakaas of jam.

Optioneel kun je ook melk of proteïnepoeder door het mengseltje heen gooien.

lol. less is more :D

213me6v.jpg

post WO:
100g basmati rijst (met wat ketchup),
200g kip gebakken in kokosolie,
1 beker volle melk,
vitamine C tabletje en 2 gedroogde lever tabletjes

Virusscanner:
rijstkipeipaprikaui.jpg Geblokkeerd: [Link niet meer beschikbaar] (analyse met behulp van de database met kwaadaardige URL's) 3-11-2013 18:37:03 [Link niet meer beschikbaar]

:fuu:

Wow, crazy, tnx voor het melden... ff uitzoeken hoe dat kan. Het is een stukje server van mn opleiding... staat niks schadelijks op dus wees gerust.. en een jpg zelf kan je ook niks doen ;) mss flipt je virusscanner.

Bananas!

Banaantje, bloemenhoning en bananenchips.

uploadfromtaptalk1383593751170.jpg

te zien aan je gains

Ik eet regelmatig na 21:00 gewoon 400 gr zoete aardappelen hoor :D

Terug
Naar boven