AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

ik vind het makkelijk om gewoon een kilo rijst te koken, daarnaast 2 kilo kip te bakken, dat verdelen over 10 bakjes, heb je gelijk voor 1,5 week, of 5 dagen (afhankelijk van de rest van je mealplan) voer.

ik vind het makkelijk om gewoon een kilo rijst te koken, daarnaast 2 kilo kip te bakken, dat verdelen over 10 bakjes, heb je gelijk voor 1,5 week, of 5 dagen (afhankelijk van de rest van je mealplan) voer.

Dat is inderdaad wel handig maar kip kan je toch niet zo lang in de koelkast bewaren?

3020046.jpg

Mijn avondeten. De "kipsalon" alleen dan mijn manier.
400gr Kipfilet met kebab kruiden. Courgette, Ui, Paprika, Aubergine in verschillende kruiden (italiaanse kruiden, peper etc). Opbakken en daarna in de oven met geraspte mozarella. Gescheden komkommer en tomaat
Als saus eigen gemaakte pindasaus. Mmm.

Kebab met pindasaus lijkt me niets, maar die kipsalon is wel een erg goed idee!

En dan met knoflooksaus op basis van yoghurt.

daarvoor hebben ze een vriezer uitgevonden

en max 3 dagen zou ik aanhouden

Ik maak elke zondag 6 bakkies kip met rijst/aardappel en een groente naar keuze (broccoli/spinazie/bloemkool/...) voor maandag tot vrijdag en heb nooit last gehad met de kip! Dus je kan het wel langer bewaren dan 3 dagen hoor! Althans... ik leef toch nog :D

Zalm, Huttenkase, pasta en bonen
575728_643071732404124_1449885516_n.jpg

Geen zin om naar de supermarkt te gaan, dus wat restjes. Thaise curry met koolvis en spruitjes:

uploadfromtaptalk1383414923940.jpg

Pompoen met zoete aardappel en entrecote[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoeveel eiwitten bevat dat stuk vlees daar? anybody?

http://forum.dutchbodybuilding.com/<a href=http://postimg.org/image/71grfbov9/full/ target=_blank>[Afbeelding niet meer beschikbaar] [COLOR=Silver][ATTACH=full]327373[/ATTACH]

[SIZE=1]---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------[/SIZE]

[/COLOR]Gelukt!

Bijlagen

• food.jpg
    food.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 92
50 gram eiwit in dat stuk vlees :)

Kebab met pindasaus lijkt me niets, maar die kipsalon is wel een erg goed idee!

En dan met knoflooksaus op basis van yoghurt.

Smaakte (helaas) totaal niet naar kebab, maar meer gewoon naar sate. Gelukkig ben ik gek van sate :P

Terug
Naar boven